Page 10 - Z vseživljenjskim učenjemdo družbe prihodnosti
P. 10
Predgovor
pinskega dela, kot so npr. sodelovalno učenje, metoda za in proti ter igra
vlog. Vsebina tega sklopa se zaključuje z opisom igrifikacije, kjer je kot izo-
braževalna igra natančneje predstavljena relativno nova spletna platforma
Kahoot!.
V četrtem sklopu se seznanimo s tehnikami sproščanja in pomenom nji-
hove uporabe. Sledi ponazoritev obrnjene učilnice, ki je posebna po tem, da
se aktivnosti, vključno s tistimi, ki pri tradicionalnem pristopu štejejo kot do-
mače naloge, izvajajo v šoli, doma pa si učenci ogledajo spletna predavanja,
opravljajo raziskave in preko posrednika z razredom sodelujejo v razpravah.
Kot zadnja oblika aktivnega učenja je predstavljena fraktalna risba. Raziskave
kažejo, da risanje kot učna metoda presega vse druge strategije, kot so pi-
sanje, miselna vizualizacija ali ogled fotografij, saj naj bi se pri risanju med
učenjem izboljšal tudi spomin.
Nina Krmac in Jurka Lepičnik Vodopivec
10