Page 10 - Z vseživljenjskim učenjemdo družbe prihodnosti
P. 10

Predgovor


                  pinskega dela, kot so npr. sodelovalno učenje, metoda za in proti ter igra
                  vlog. Vsebina tega sklopa se zaključuje z opisom igrifikacije, kjer je kot izo-
                  braževalna igra natančneje predstavljena relativno nova spletna platforma
                  Kahoot!.
                    V četrtem sklopu se seznanimo s tehnikami sproščanja in pomenom nji-
                  hove uporabe. Sledi ponazoritev obrnjene učilnice, ki je posebna po tem, da
                  se aktivnosti, vključno s tistimi, ki pri tradicionalnem pristopu štejejo kot do-
                  mače naloge, izvajajo v šoli, doma pa si učenci ogledajo spletna predavanja,
                  opravljajo raziskave in preko posrednika z razredom sodelujejo v razpravah.
                  Kot zadnja oblika aktivnega učenja je predstavljena fraktalna risba. Raziskave
                  kažejo, da risanje kot učna metoda presega vse druge strategije, kot so pi-
                  sanje, miselna vizualizacija ali ogled fotografij, saj naj bi se pri risanju med
                  učenjem izboljšal tudi spomin.

                                                 Nina Krmac in Jurka Lepičnik Vodopivec











































                  10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15