Page 35 - Naša pedagoška pot
P. 35

Želeti, uspeti in postati center edukacijskih znanosti



















             Dr. Rado Pišot, dr. Lucija Čok
             in dr. Nadja Plazar (osebni
             arhiv avtorja)

             katerih posameznikov do pionirjev istrskega akademskega prostora ne more
             zmanjšati, kaj šele izničiti ponosa, da smo zmogli vse napore in dosegli cilj –
             ustanovitev Univerze na Primorskem. Tudi naša mlada univerza je stopila ob
             bok stoletnim slovenskim akademskim inštitucijam in prepričan sem, da bo
             uspešno nadaljevala pot. Usmerjali jo bodo ljudje in odnosi, ki jih akademsko
             okolje pričakuje, generira pa jih vodstvo. Zato tako Univerzi na Primorskem
             kot Pedagoški fakulteti UP želim veliko sreče in treznega premisleka pri tlako-
             vanjunadaljnjepoti,ki najvodi do uspešnegadoseganjaposlanstva–izobra-
             ževanje kakovostnih učiteljev, ki bodo kos sodobnim izzivom zelo zapletene
             družbene situacije. Akademska svoboda in zagotavljanje okolja, prijaznega
             intelektualnemu angažmaju ter svobodi misli, naj bo vodilo nadaljnjih kora-
             kov.

             ... na tej poti v spodbudo!
             V prvi predstavitveni brošuri za študente UP PEF smo leta 2005 zapisali:²⁶

                  Tako kot je spremenljiv učenec, kateremu namenjeni smo učitelji, tako
                  je spremenljivo znanje, ki ga potrebujemo, da ga razumemo.
                  Vsekakor pa si želimo ob pripravi učitelja za katedrom novega obdobja
                  smiselnopredvidetitudidoločenevarovalke,kibodozagotavljaleprila-
                  gajanje procesa novim, spreminjajočim se pogojem »učeče se družbe«.
                  Pridobiti in ponuditi znanja, ki bodo omogočala iskanja nadaljnjih od-
                  govorov; izbrati in ponuditi potrebne kompetence, ki bodo študentu

           ²⁶ Rado Pišot, »Vse o Pedagoški fakulteti Koper« (prva predstavitvena brošura za študente UP PEF,
             2005).
                                                                             35
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40