Page 69 - Naša pedagoška pot
P. 69

Moj pogled na proces nastajanja študijskega programa Inkluzivna pedagogika


                – Metodika vzgoje in izobraževanja nadarjenih in talentiranih (dr. Tina Vr-
                  šnik Perše, Pedagoški inštitut Ljubljana);
                – Metodika dela z otroci s čustvenimi in vedenjskimi motnjami (dr. Ivo
                  Škoflek, UL PEF);
                – Metodika individualizacije vzgoje in izobraževanja (dr. Majda Končar,
                  UL PEF);
                – Poklica orientacija in poklicno izobraževanje drugačnih otrok (dr. Janko
                  Muršak, UL FF);
                – Socialna integracija in podporne oblike (dr. Božidar Opara, UP PEF);
                – Pravno varstvo drugačnih otrok (dr. Alenka Šelih, UL Pravna fakulteta);
                – Delo s starši – starši kot partnerji (dr. Egidija Novljan, UL PEF).


               Kasneje smo razmišljali tudi o učnem predmetu Duševno zdravje in psiho-
             terapija, katerega nosilec bi bil dr. Andrej Marušič, a nam slednjega ni uspelo
             pritegniti k našemu programu.
               Okvirni osnutek programa smo že naslednji mesec, natančneje 7. marca
             2008, predstavili na Senatu UP PEF. Povedali smo še, da bomo naredili pri-
             merjavo treh primerljivih programov iz različnih držav, tj. Velike Britanije (MA
             in Special and Inclusive Education, Roehampton University, School of Edu-
             cation, London); Italije (Pedagogista della marginalità e della disabilità, Uni-
             versitàdiMacerata,FacoltàdiScienzedellaFormazione,Macerata)inHrvaške
             (Edukacijska rehabilitacija, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski
             fakultet,Zagreb).Recenzijeoz.ekspertnamnenjapanajbipripravilislovenski
             strokovnjaki s tega področja: red. prof. dr. Miran Čuk (UL PEF), doc. dr. Majda
             Končar (UL PEF) ter doc. dr. Stanislav Košir (UL PEF). Kasneje je kot recen-
             zentka programa s koristnimi priporočili in napotki sodelovala še red. prof.
             dr. Majda Schmidt (UM PF).
               Na senatu smo še dodali, da smo v fazi izdelave programa in da zbiramo
             učne načrte, nosilce ter različna potrebna potrdila. Dveletni magistrski pro-
             gram pa smo že naslovili kot IP in navedli, da naj bi imel vsak letnik 60 kredi-
             tnih točk (KT).

             Program Inkluzivna pedagogika (IP)
             V vlogi za pridobitev soglasja k študijskemu programu 2. stopnje IP UP PEF
             smo za potrebe akreditacije študijskega programa navedli, da je program
             pripravila UP PEF, da pa v njem sodelujejo tudi profesorji z UL, UM in Uni-
             verze v Zagrebu. Zapisali smo, da smo mnenja recenzentov upoštevali glede
             na možnosti (npr. dopolnili bibliografske podatke nosilcev predmetov, do-
             dali dokazila o izpolnjevanju pogojev za izvedbo praktičnega usposabljanja,


                                                                            69
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74