Page 70 - Naša pedagoška pot
P. 70

Dr. Majda Cencič

















                                                                Slavnostna podelitev
                                                                priznanj UP PEF iz leta 2011,
                                                                dr. Mara Cotič in dr. Majda
                                                                Cencič


                  dodali študijsko literaturo, navedli, da bodo izvajalci tudi sodelavci, ki pou-
                  čujejo otroke s posebnimi potrebami v praksi in udejanjajo načelo inkluzije
                  ipd.). Utemeljili smo, da se nekatera, npr. andragoška znanja pridobijo na prvi
                  stopnji študijskega programa Edukacijske vede, znanja o timskem delu pa si
                  študenti pridobijo pri predmetuPartnerstvo sstarši in okoljem.Nekaterih pri-
                  pomb, npr. da je program »preozko koncipiran in časovno prekratek«, zaradi
                  sistemske ureditve nismo mogli upoštevati.
                    Program je bil oblikovan po načelu vseživljenjskega učenja in naj ne bi nu-
                  dil dokončnih znanj, ampak bi bodoče magistre usmerjal v stalno nadgraje-
                  vanje kompetenc oz. v vseživljenjsko učenje.
                    Končni predmetnik se je precej razlikoval od prvega osnutka. Nekateri na-
                  črtovani nosilci so že na začetni stopnji zavrnili sodelovanje, zato smo sode-
                  lavce iskali tudi na sosednjih fakultetah, npr., za načrtovani učni predmet z
                  okvirnim naslovom Pravno varstvo drugačnih otrok smo zaprosili kolege na
                  Fakulteti za management, a nismo dobili nosilca/-ke, zato smo predmet uma-
                  knili iz osnutka predmetnika.
                    V predmetniku študijskega programa IP je bil vsak učni predmet ali učna
                  enota (tako obvezni kot izbirni) ovrednoten s 6 KT, tudi praktično usposablja-
                  nje, in vsi predmeti so bili semestrski. Magistrskemu delu je bilo namenjenih
                  30 KT. V prvem letniku je bilo deset učnih predmetov, od katerih sta bila dva
                  izbirna.
                    Navajam obvezne učne predmete in napisane nosilce, ki so učne načrte se-
                  stavili sami ali v sodelovanju s potencialnimi sodelavci, ki še niso imeli ustre-
                  znih pogojev za nosilstvo predmeta.
                    Obvezni predmeti in njihovi nosilci so bili v 1. letniku:


                  70
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75