Page 70 - Naša pedagoška pot
P. 70
Dr. Majda Cencič
Slavnostna podelitev
priznanj UP PEF iz leta 2011,
dr. Mara Cotič in dr. Majda
Cencič
dodali študijsko literaturo, navedli, da bodo izvajalci tudi sodelavci, ki pou-
čujejo otroke s posebnimi potrebami v praksi in udejanjajo načelo inkluzije
ipd.). Utemeljili smo, da se nekatera, npr. andragoška znanja pridobijo na prvi
stopnji študijskega programa Edukacijske vede, znanja o timskem delu pa si
študenti pridobijo pri predmetuPartnerstvo sstarši in okoljem.Nekaterih pri-
pomb, npr. da je program »preozko koncipiran in časovno prekratek«, zaradi
sistemske ureditve nismo mogli upoštevati.
Program je bil oblikovan po načelu vseživljenjskega učenja in naj ne bi nu-
dil dokončnih znanj, ampak bi bodoče magistre usmerjal v stalno nadgraje-
vanje kompetenc oz. v vseživljenjsko učenje.
Končni predmetnik se je precej razlikoval od prvega osnutka. Nekateri na-
črtovani nosilci so že na začetni stopnji zavrnili sodelovanje, zato smo sode-
lavce iskali tudi na sosednjih fakultetah, npr., za načrtovani učni predmet z
okvirnim naslovom Pravno varstvo drugačnih otrok smo zaprosili kolege na
Fakulteti za management, a nismo dobili nosilca/-ke, zato smo predmet uma-
knili iz osnutka predmetnika.
V predmetniku študijskega programa IP je bil vsak učni predmet ali učna
enota (tako obvezni kot izbirni) ovrednoten s 6 KT, tudi praktično usposablja-
nje, in vsi predmeti so bili semestrski. Magistrskemu delu je bilo namenjenih
30 KT. V prvem letniku je bilo deset učnih predmetov, od katerih sta bila dva
izbirna.
Navajam obvezne učne predmete in napisane nosilce, ki so učne načrte se-
stavili sami ali v sodelovanju s potencialnimi sodelavci, ki še niso imeli ustre-
znih pogojev za nosilstvo predmeta.
Obvezni predmeti in njihovi nosilci so bili v 1. letniku:
70