Page 143 - Izštevanke, izštevalnice in preštevanke v pedagoškem procesu
P. 143

Viri in literatura

             Primc, J. (1997). Okamneli mož in druge zgodbe iz Zgornje Kolpske doline: od Babnega
                 Polja in Prezida prek Gerova, Čabra, Osilnice, Kužlja, Kostela, Fare do Dola in Pred-
                 grada. Glasovi 15. Kmečki glas
             Predanič, M. (2021). An ban. Cicido: revija za predšolske otroke, 24(1), 20.
             Prek, S., in Korošec, J. (Ur.). (1968). Pesmarica za višje razrede osnovnih šol: (5. do 8.
                 razred). Samozaložba.
             Pucihar, J. (2021a). Ani bani. Ciciban: revija za otroke, 63(1), 30.
             Pucihar, J. (2021b). Tika-taka. Cicido: revija za predšolske otroke, 24(3), 20.
             Pušenjak, M. (2006). Otroška pesmarica. 2: slovenske ljudske pesmi. Mladinska knjiga.
             Ramovš, M. (1980). Plesat me pelji. Cankarjeva založba.
             Ranaweera, A. M. (1990). Relevance, balance and integration of the content of gene-
                 ral education: Achievements, trends and issues; A synthesis. Unesco Instite for
                 Education.
             Révész, G. (2001). Introduction to the psychology of music. Dover.
             Rodari, G. (2014). Scuola di fantasia (C. De Luca, ur.). Einaudi.
             Rojko, P. (2012). Metodika nastave glazbe: teorijsko tematski aspekti. Pedagoški fakultet
                 Osijek.
             Rozman, A. (2021). Palček skakalček. Cicido: revija za predšolske otroke, 24(4),18.
             Rutar Ilc, Z., in Pavlič Škerjanc, K. (2010). Medpredmetne in kurikularne povezave: pri-
                 ročnik za učitelje. Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
             Saksida, I. (2009). Cipsipilipsipilonika: pesniško popotovanje od izštevanke do konca.
                 Mladinska knjiga.
             Saksida, I. (2017). Žarnica, ti loviš! Šaljivke in zafrkljivke. Mladinska knjiga.
             Sardoč, M. (2004). Medpredmetno povezovanje vzgojno-izobraževalnega procesa v
                 9-letni osnovni šoli: evalvacijska študija; zaključno poročilo. Pedagoški inštitut.
             Serafine, M. L. (1988). Music as cognition: The devlopment of thought in sound. Colum-
                 bia University Press.
             Shuter-Dyson, R. (1999). Musical ability. V D. Deutsch (ur.), The psychology of music (2.
                 izd., str. 627–651). Academic Press.
             Shuter-Dyson, R., in Gabriel, C. (1981). The psychology of musical ability. Methuen.
             Sicherl-Kafol, B. (2001a). Celostna glasbena vzgoja. Glasba v šoli: revija za glasbeni
                 pouk v osnovnih in srednjih šolah, za glasbene šole in zborovodstvo, 6(1), 24–28.
             Sicherl-Kafol, B. (2001b). Celostna glasbena vzgoja. Debora.
             Sicherl-Kafol, B. (2002). Glasbena didaktika v luči medpredmetnih povezav. Sodobna
                 pedagogika, 53(2), 50–62.
             Sicherl-Kafol, B. (2008). Medpredmetno povezovanje v osnovni šoli. Didakta, 18/19,
                 7–9.
             Sicherl-Kafol, B. (2015). Izbrana poglavja iz glasbene didaktike. Pedagoška fakulteta
                 Univerze v Ljubljani.
             Sloboda, J. (2005). Exploring the musical mind. Oxford University Press.



                                                                            143
   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148