Page 140 - Izštevanke, izštevalnice in preštevanke v pedagoškem procesu
P. 140

Viri in literatura

                  Jelovčan, G., Lekše, M., Baloh, B., in Kralj, B. (2020). Pravljica v povezavi z gibalnim
                      izražanjem skozi jezik in ob glasbi. Pedagoška obzorja: časopis za didaktiko in
                      metodiko, 35(2), 23–37.
                  Jeraj, V. H. (Ur.). (1949). Pesmi najmlajšim: »Biba leze«. Državna založba Slovenije.
                  Jež, J. (1992). Pojem igram: 32 skladb za eno- ali dvoglasno petje in instrumente. Zveza
                      kulturnih ogranizacij Slovenije.
                  Karlavaris, B. (1978). Metodika likovnog vaspitanja III deo: likovno vaspitanje učenika u
                      školama drugog stupnja. Univerzitet umetnosti.
                  Karlavaris, B., in Berce Golob, H. (1991). Likovna vzgoja: priročnik za učitelje razrednega
                      pouka. Državna založba Slovenije.
                  Klemše, O. (2008). GŠ Nazarje v šolskem letu 2007/08. Ljubenski vevnik 19(1), 16–17.
                  Kiszámolós mondókák. (B. l.). Pompor. https://lurkovilag.hu/kiszamolos-mondokak/
                  Knific, B. (2006). Izštevanke in zbadljivke. Folklornik, 2, 38–42.
                  Kokol, M. (1966). Trikule trakule. Grlica: revija za glasbeno vzgojo, 11, 38–40.
                  Kokol, M. (Ur.). (1978). Prek sveta odmeva pesem 2: pesmarica za 4. do 8. razred osnovne
                      šole. Državna založba Slovenije.
                  Kopačin, B. (2014). Medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in
                      družinskega okolja pri devetošolcih. Revija za elementarno izobraževanje, 7(2),
                      81–96.
                  Kopačin, B. (2016). Medsebojna povezanost glasbenih aktivnosti in spodbudnega
                      družinskega okolja s psihosocialnim razvojem devetošolcev. Glasba v šoli: revija
                      za glasbeni pouk v osnovnih in srednjih šolah, za glasbene šole in zborovodstvo,
                      19(1/2), 4–12.
                  Kopačin, B., in Birsa, E. (2022). Prožne oblike učenja in poučevanja glasbenih ter likovnih
                      vsebin. Založba Univerze na Primorskem.
                  Koštiál, R. (1996). Ljudske iz šavrinske Istre: ćiv, ćiv, ćiv, sen miken, ma sen živ. Devin.
                  Kovačič, J. (Ur.). (1986a). Poj z menoj I: 111 pesmic za najmlajše. Družba sv. Mohorja.
                  Kovačič, J. (Ur.). (1986b). Poj z menoj II: 222 pesmic za najmlajše. Družba sv. Mohorja.
                  Kramar, M. (1991). Didaktični koncept pouka v nižjih razredih osnovne šole. Educa,
                      1(2), 125–131.
                  Kramolc, L., Kumer, Z., in Tomc, M. (Ur.). (1969). Slovenska pesmarica. Del 3, Ljudske
                      pesmi. Mohorjeva družba Celje.
                  Kranjc, S. (1999). Razvoj govora predšolskih otrok. Znanstveni inštitut Filozofske fakul-
                      tete.
                  Kranjc, S., Marjanovič Umek, L., in Fekonja, U. (2006). Govorni razvoj v zgodnjem
                      otroštvu: razvojne spremembe med 3. in 4. letom otrokove starosti. Slavistična
                      revija, 54(1), 351–367.
                  Kranjec Laganin, T. (2005). Glasbene izštevanke: en, ten, ti pa pojdeš ven! Didakta.
                  Kralj, B. (2001). Z Orffom med otroke. Št. 2, Andili bandili. Hemit.
                  Kumar, A. (1982). A-bomba, H-bomba. Grlica: revija za glasbeno vzgojo, 24(1/2), 36–40.



                  140
   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145