Page 138 - Izštevanke, izštevalnice in preštevanke v pedagoškem procesu
P. 138

Viri in literatura

                  Borota, B. (2013). Glasbene dejavnosti in vsebine. Univerzitetna založba Annales.
                  Brackbill, Y., Adams, G., Crowell, D., in Gray, M. L. (1966). Arousal level in neonates and
                      preschool children under continuous auditory stimulation. Journal of Experi-
                      mental Child Psychology, 4(2), 178–188.
                  Burić, K. (2020). The effect of music therapy on young children with communication
                      difficulties. V J. Žnidaršić (ur.), Interdisciplinary Perspectives in Music Education
                      (str. 249-273). Nova Science Publishers.
                  Campbell, D. G. (2004). Mozart za otroke: prebujanje otrokove ustvarjalnosti in mišljenja
                      s pomočjo glasbe (J. Potokar, prev.). Tangram.
                  Conte per bambini in rima. (B. l.). Fabulinis. https://www.fabulinis.com/filastrocche-
                      per -bambini/conte-per-bambini-in-rima/
                  Cvetko, I. (2017). Otroške igre na Slovenskem od A do Ž. Celjska Mohorjeva družba.
                  Čebulc, M. (2009). Glasbeno udejstvovanje ter koncentracija in dosežki učencev [Neob-
                      javljena doktorska disertacija]. Univerza v Ljubljani.
                  Černigoj, F. (Ur.). (1996). Nace ima dolge tace. Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
                  Denac, O. (2002). Glasba pri celostnem razvoju otrokove osebnosti: priročnik za vzgojite-
                      lje, razredne učitelje, učitelje glasbe in glasbenih predmetov v splošnih in glasbenih
                      šolah. Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
                  Denac, O. (2010). Teoretična izhodišča načrtovanja glasbene vzgoje v vrtcu. Debora.
                  Denac, O. (2011). Z igro v čarobni svet glasbe: didaktični priročnik za glasbo v vrtcu in
                      prvem razredu osnovne šole. Mladinska knjiga.
                  Denac, O. (2012). Glasbene preference vzgojiteljev in predšolskih otrok. Revija za
                      elementarno izobraževanje, 5(4), 29–38.
                  Denac, O., in Jurgec, A. T. (2021). Glasba in ustvarjalni gib kot spodbuda za razvoj
                      jezikovnih zmožnosti otrok. V D. Haramija in S. Pulko (ur.), Pogledi na slovenšči-
                      no kot neprvi jezik v zgodnjem izobraževanju (str. 357–376). Univerzitetna založba
                      Univerze v Mariboru.
                  Denac, O., in Žnidaršič, J. (2018). The use of folk music in kindergartens and family
                      settings. Creative Education, 9(16), 2856–2862.
                  Die 30+ besten Abzählreime für Kinder. (B. l.). Schule und Familie. https://www.schule
                      -und-familie.de/gedichte-fuer-kinder/abzaehlreime-fuer-kinder.html
                  Drake, S. M. (1998). Creating integrated curriculum: Proven ways to increase student
                      learning. Corwin.
                  Drake, S. M., in Burns, C. R. (2004). Meeting standards trough integrated curriculum.
                      Association for Supervision and Curriculum Development.
                  Fiske, E. B. (1999). Champions of change: The impact of the arts on learning. Arts Educa-
                      tion Partnership.
                  Fogarty, R. (2009). How to integrate the curricula (3. izd.). Corwin.
                  Gabrijan, P. (2021, 20. maj). Hvalnica prijateljstvu: sodoben spoprijem z Ni-
                      etzschejevim skladateljskim opusom. MMC RTV Slovenija. https://




                  138
   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143