Page 136 - Učilnica za življenje
P. 136

Marina Volk in Mara Cotič


                  stopoma navajati na soočanje s takšnimi nalogami, pri katerih rešitev ni do-
                  segljiva s kratkim premislekom ali z uporabo le matematičnega znanja.
                    Nesporno dejstvo je, da moramo nekatera znanja ali spretnosti pridobiti
                  samo z vidika ene discipline, in šele ko jih obvladamo, jih lahko uspešno in-
                  tegriramo na ostala področja, saj je postopno razumevanje določenih vsebin
                  nujno za učinkovito nadaljnje učenje. Sklenemo lahko, da predmetna pod-
                  ročja povezujemo, ko je to smiselno in ko vemo, da bo povezava prinesla
                  boljše znanje in razumevanje ter razvoj kompetenc, kot bi jih disciplinarno
                  podana vsebina.


                       Literatura
                       Aguele, L. I., in Usman, K. O. (2007). Mathematics education for dynamic eco-
                          nomy in Nigeria in the 21st Century. Journal of Social Sciences, 15(3), 293–
                          296.
                       Akinmola, E. A. (2014). Developing mathematical problem solving ability: A pa-
                          naceafor asustainable developmentinthe 21th century. International Jo-
                          urnal of Education and Research, 2(2), 1–8.
                       Blažič, M., Ivanuš Grmek, M., Kramar, M., in Strmčnik, F. (2003). Didaktika: viso-
                          košolski učbenik. Visokošolsko središče, Inštitut za raziskovalno in razvojno
                          delo.
                       Boix Mansilla, V. (2010). Learning to synthesize: The development of interdisci-
                          plinary undrestanding. V R. Frodeman (ur.), The Oxford handbook of Inter-
                          disciplinarity (str. 288–308). Oxford University Press.
                       Boix Mansilla, V., in Dawes Duraising, E. (2007). Targeted assessment of stu-
                          dents’ interdisciplinary work: An empirically grounded framework propo-
                          sed. The Journal of Higher Education, 78(2), 215–237.
                       Buljubašić-Kuzmanović, V. (2014). Integrirani kurikulum u funkciji razvoja peda-
                          goških kompetencija. Pedagogijska istraživanja, 11(1), 95–109.
                       Cotič, M. (1995). Reševanje matematičnih problemov na razredni stopnji. Ma-
                          tematika v šoli, 3(1), 18–24.
                       Cotič, M. (2010). Razvijanje matematične pismenosti na razredni stopnji. So-
                          dobna pedagogika, 61(1), 264–282.
                       Cotič, M., Felda, D., Bremec, B., Grželj, D., Pisk, M., Vršič, V., in Benčina Smo-
                          tlak,N.(2013). Svetmatematičnihčudes5:učbenikzamatematikov5.razredu
                          osnovne šole. DZS.
                       Cotič, M., Felda, D., Bremec, B., Grželj, D., Pisk, M., Vršič, V. in Benčina Smotlak, N.
                          (2013).Svetmatematičnihčudes5:delovnizvezekzamatematikov5.Razredu.
                          DZS.
                       Davison, D. M., Miller, K. W. in Metheny, D. L. (1995). What does integration of
                          science and mathematics really mean? School Science and Mathematics,
                          95(5), 226–230.


                  136
   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141