Page 130 - Samomorilno vedenje mladostnikov
P. 130
Delavnica 1:
Uvod v duševno zdravje
Prva delavnica je razdeljena na dva dela. Namen prvega dela delavnice je spoznavanje
mladostnikov preko uvodnih iger, navajanje mladostnikov na način dela tekom delavnic
in prepoznavanje mladostnikov s povečanim tveganjem za težave v duševnem zdravju
preko izpolnjevanja osnovnega evalvacijskega vprašalnika. Drugi del delavnice pa je na-
menjen spoznavanju teme duševnega zdravja, predstavitvi dejavnikov duševnega zdravja
in težav v duševnem zdravju ter predstavitvi virov pomoči.
Vsebina predstavitev načina dela, spoznavanje, duševno zdravje
Pripomočki • lista prisotnosti
• osnovni evalvacijski vprašalniki
• šifrirni listi
• vrv za vlečenje, smeškoti
• kartice s pozitivnimi in negativnimi dejavniki
duševnega zdravja
Spretnosti, ki jih • prepoznati znake poslabšanja duševnega zdravja
učimo • govoriti in deliti svoje izkušnje
• kje poiskati pomoč
Pred prvo delavnico ne smemo pozabiti obiskati kontaktne osebe na šoli in prevzeti zbranih
soglasij! V primeru, da kdo ni oddal soglasja, žal ne more sodelovati na prvi delavnici, lahko
pa se pridruži na naslednjem srečanju, če do takrat odda podpisano soglasje.
PRIREDBA ZA SPLETNO IZVEDBO
Pred pričetkom preverimo, če vsem učencem deluje zvok in če lahko govorijo. Zara-
di spletne izvedbe se lahko zgodi, da bodo v prostoru še s kom drugim in ne bodo
pripravljeni aktivno sodelovati. Bodimo odprti do tega, saj se tako mladostniki lahko
vseeno počutijo vključene.
128