Page 130 - Samomorilno vedenje mladostnikov
P. 130

Delavnica 1:


                 Uvod v duševno zdravje








                 Prva delavnica je razdeljena na dva dela. Namen prvega dela delavnice je spoznavanje
                 mladostnikov preko uvodnih iger, navajanje mladostnikov na način dela tekom delavnic
                 in prepoznavanje mladostnikov s povečanim tveganjem  za težave v duševnem  zdravju
                 preko izpolnjevanja osnovnega evalvacijskega vprašalnika. Drugi del delavnice pa je na-
                 menjen spoznavanju teme duševnega zdravja, predstavitvi dejavnikov duševnega zdravja
                 in težav v duševnem zdravju ter predstavitvi virov pomoči.


                  Vsebina               predstavitev načina dela, spoznavanje, duševno zdravje
                  Pripomočki            •  lista prisotnosti
                                        •  osnovni evalvacijski vprašalniki
                                        •  šifrirni listi
                                        •  vrv za vlečenje, smeškoti
                                        •  kartice s pozitivnimi in negativnimi dejavniki
                                          duševnega zdravja

                  Spretnosti, ki jih    •  prepoznati znake poslabšanja duševnega zdravja
                  učimo                 •  govoriti in deliti svoje izkušnje
                                        •  kje poiskati pomoč

                 Pred prvo delavnico ne smemo pozabiti obiskati kontaktne osebe na šoli in prevzeti zbranih
                 soglasij! V primeru, da kdo ni oddal soglasja, žal ne more sodelovati na prvi delavnici, lahko
                 pa se pridruži na naslednjem srečanju, če do takrat odda podpisano soglasje.



                   PRIREDBA ZA SPLETNO IZVEDBO
                   Pred pričetkom preverimo, če vsem učencem deluje zvok in če lahko govorijo. Zara-
                   di spletne izvedbe se lahko zgodi, da bodo v prostoru še s kom drugim in ne bodo
                   pripravljeni aktivno sodelovati. Bodimo odprti do tega, saj se tako mladostniki lahko
                   vseeno počutijo vključene.  











                                                   128
   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135