Page 156 - Samomorilno vedenje mladostnikov
P. 156
Obzidje po končani delavnici obesimo v razredu ali na drugem vidnem mestu na šoli.
b. Škatlica tehnik soočanja s stisko
skupaj razmišljamo, kaj bi lahko vsak dal v svojo škatlico, ki jo lahko 'odprejo', ko so v
stiski ali anksiozni. Vključijo lahko stvari kot je npr. globoko dihanje, poslušanje glasbe,
pogovor s prijateljem ali družinskim članom, ki mu zaupajo. Vsak dobi list papirja na
katerega nariše škatlico in vanjo zapiše svoje tehnike.
c. Načrtovanje skrbi zase
Mladostnikom pomagamo izdelati načrt za skrb zase (npr. za obdobje 1 tedna).
Spodbujamo, da izbirajo aktivnosti, ki spodbujajo njihovo telesno in duševno
blagostanje. Spodbujamo jih, da skrb zase postavljajo v ospredje in jo vključujejo kot
del svoje rutine.
PRIREDBA ZA SPLETNO IZVEDBO
Igro Opeka na opeko prilagodimo na način, da se ustno pogovorimo o njihovih
varovalnih dejavnikih, pri tem lahko uporabimo funkcijo Whiteboard s pomočjo
katere skupaj z mladostniki zapisujemo njihove varovalne dejavnike.
4. del: EVALVACIJA (15 minut)
Potrebujemo: evalvacijske vprašalnike
Potek dela:
• v krogu naredimo ustno evalvacijo delavnic:
Vprašamo mladostnike, kako so se počutili na delavnicah, kaj jim je bilo zanimivo, kaj
so morda pogrešali in kaj bi spremenili. Lahko jih vprašamo kaj od tega, kar smo počeli
na delavnicah, jim je najbolj ostalo v spominu.
• razdelimo evalvacijske vprašalnike, ki jih rešijo in oddajo
Pri izpolnjevanju vprašalnikov smo pozorni, da vsi sodelujoči vrnejo vprašalnike, saj
pogosto že zazvoni zvonec in nekateri mladostniki vprašalnike iz navade dajo v torbo.
154