Page 341 - Kotnik, Vlado. 2018. Medijske etnografije: K antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 341
nekoč med slovenskimi youtuberji ...

Slika 46: Dokumetarec Studio YouTube ustvarjalke Daše Potokar
Vir: https://www.youtube.com/watch?v=6M2zbNQYjGU (zajem zaslonske slike:
V. Kotnik)
di sam glasbenikom omogočajo delovanje tako na glasbenem, torej umet-
niškem, kakor promocijskem, torej komunikacijskem področju (Potokar
2018a; 2018b).

Daši Potokar v dokumentarcu uspe: zamajati stereotipne in klišejske
predstave o naredi sam glasbenih izdelkih kot obliki neprofesionalne ali
vprašljive profesionalne prakse kulturne produkcije; predstaviti raznovrst-
nost in pravzaprav kompleksnost youtubersko skonstruirane glasbene
kulture; soočiti normativne oziroma regulacijske vidike delovanja Studio
YouTuba z njegovimi akterskimi oziroma partikularnimi praksami; po-
trditi domnevo o večplastnih podlagah vpliva YouTuba kot globalizacij-
ske medijske sile na naredi sam slovensko glasbeno kulturo ob upoštevanju
družbenih, kulturnih in ekonomskih procesov, ki so omogočili ta spoj glas-
bene in medijske industrije.

341
   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346