Page 115 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 115
Priloge

Priloga 3 Letna učna priprava za matematiko v 3. razredu osnovne šole: november

Tema Sklop/vsebina (1) Učni cilji, učenci:

Aritmetika Računske operacije in njihove la- 10 – Delijo celoto na dva enaka dela
in algebra stnosti (na polovico),

– Deli celote – polovica – delijo celoto na enake dele (na če-
– Deli celote – četrtina trtine),
– Poštevanka števila 5
– Poštevanka števila 10 – znajo poštevanko števil 2, 4, 5 in 10
– Količniki pri poštevanki števila 5 ter poiščejo večkratnike števil 2, 4,
– Količniki pri poštevanki števila 10 5 in 10,

Obdelava Preglednice in prikazi – poiščejo količnike, ki so vezani na
podatkov – Preglednice poštevanko števil 5 in 10,

– Različni prikazi – seštevajo in odštevajo s preho-
dom.
Geometrija Geometrijske oblike
in merjenje – Geometrijski liki 4 – Preberejo preprosto preglednico,
predstavijo podatke v preglednici,
– Večkotniki jih prikažejo s stolpci in v Carrollo-
– Skladni liki vem diagramu.

Aritmetika Računske operacije in njihove la- 4 – Ločijo osnovne geometrijske like
in algebra stnosti in poznajo pojem večkotnika,

– Poštevanka in količniki pri pošte- – narišejo večkotnik in ga pravilno
vanki števil 2, 4, 5, 10 poimenujejo (glede na število stra-
nic oz. oglišč),
– Matematični problemi množenja
in deljenja – prepoznajo skladne like in dane-
mu liku narišejo skladen lik.

2 – Znajo poštevanko števil 2, 4, 5 in 10
ter poiščejo večkratnike števil 2, 4,
5 in 10,

– poiščejo količnike, ki so vezani na
poštevanko števil 2, 4, 5 in 10,

– rešujejo matematične probleme
množenja in deljenja.

Opombe (1) Število ur.

113
   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120