Page 114 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 114
loge

Priloga 2 Letna učna priprava za matematiko v 3. razredu osnovne šole: oktober

Tema Sklop/vsebina (1) Učni cilji, učenci:

Aritmetika Računske operacije in njihove la- 1 – Odštevajo enomestno število od
in algebra stnosti enomestnega oz. dvomestnega
števila s prehodom,
– Odštevanje enomestnega števila
od dvomestnega s prehodom – odštevajo dvomestna števila s pre-
hodom.
– Odštevanje dvomestnih števil s
prehodom 2 – V posamezni enačbi seštevanja
poiščejo manjkajoči člen,
Računske operacije in njihove la-
stnosti – v posamezni enačbi odštevanja
– Neznani člen pri seštevanju poiščejo manjkajoči člen.
– Neznani člen pri odštevanju
3 – uporabijo računske operacije od-
Matematični problemi števanja pri reševanju matematič-
– Matematični problemi odštevanja nih problemov,

s prehodom – rešijo matematične probleme od-
števanja s prehodom
Geometrija Simetrija
in merjenje – Simetrične figure 2 – Prepoznajo simetrijo pri predme-
tih iz okolice, poznajo simetralo in
– Simetrala narišejo simetrično figuro.

Aritmetika Računske operacije in njihove la- 9 – Zapišejo vsoto enakih seštevancev
in algebra stnosti v obliki zmnožka,

– Vsota enakih seštevancev v obliki – znajo poštevanko števil 2 in 4 ter
zmnožka poiščejo večkratnike števil 2 in 4,

– Poštevanka števila 2 – delijo na konkretni (slikovni) ravni,
– Poštevanka števila 4 – poiščejo količnike, ki so vezani na
– Deljenje na konkretni ravni
– Količniki pri poštevanki števila 2 poštevanko števil 2 in 4.
– Količniki pri poštevanki števila 4

Opombe (1) Število ur.

112
   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119