Page 140 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 140
eratura

Veenman, S. (1984). Perceived problems of beginning teachers. Review of Educational
Research, 54(2), 143–178.

Vygotsky, L. S. (1978). Mind in society: The development of higher psychological proces-
ses. Cambridge, MA: Harvard University Press.

Wallace, M. (1991). Training foreign language teachers: A reflective approach. Cambrid-
ge: Cambridge University Press.

Wells, G. (1999). Dialogic inquiry: Towards a sociocultural practice and theory of educa-
tion. Cambridge: Cambridge University Press.

Werner, J., in Hilbert, M. (2006). Didaktični modeli. Ljubljana: Zavod Republike Slove-
nije za šolstvo.

Wiliam, D. (2013). Vloga formativnega vrednotenja v učinkovitih učnih okoljih. V S.
Sentočnik (ur.), O naravi učenja (str. 123–142). Ljubljana: ZRSŠ.

Yager, R. E. (1991). The constructivist learning model: Towards real reform in science
education. The Science Teacher, 56(6), 52–57.

Zabukovec, V. (1997). Teorije poučevanja. Sodobna pedagogika, 48(7/8), 376–394.
Zavod Republike Slovenije za šolstvo. (2011). Učni načrt: program osnovna šola; mate-

matika. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije
za šolstvo.
Žakelj, A. (2003). Kako poučevati matematiko: teoretična zasnova modela in njegova di-
daktična izpeljava. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Žakelj, A. (2004). Procesno-didaktični pristop in razumevanje pojmovnih predstav v
osnovni šoli (neobjavljena doktorska disertacija). Univerza v Ljubljani, Filozof-
ska fakulteta, Ljubljana.
Žakelj, A. (2013). Novosti in posodobitve učnega načrta za matematiko. V M. Suban in
S. Kmetič (ur.), Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi: matematika (str. 17–29).
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.

138
   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145