Page 158 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 158
glednica 64: Izvorna kodiranja dimenzij konstrukta UP v anketnem vprašalniku,
kodiranja v SPSS in njihova uporaba v analizah ter trditve, ki se nanašajo na posamezne
trditve

Izvorna kodiran- Kodiranja v SPSS in nji- Uspešnost poslovanja – dimenzije – trditve
ja v vprašalniku hova uporaba v analizah

Uspešnost poslovanja – dimenzije – trditve

Q34a prihodki Prihodki od prodaje

Q34b dobicek Dobiček

Dobičkonosnost turistične agencije/poslovalnice v primerjavi s
Q34c dobickonosnost1 konkurenčnimi turističnimi agencijami v obdobju 2011–2013 glede

na obdobje 2008–2010.

Dobičkonosnost turistične agencije/poslovalnice v primerjavi s tur-
Q34d dobickonosnost2 ističnimi agencijami, ki so na trgu enako število let in v enaki fazi raz-

158 voja, v obdobju 2011–2013 glede na obdobje 2008–2010.

Q34e rast1 Tržni delež na domačem trgu

Q34f rast2 Tržni delež na tujem trgu

Q34g zaposleni Število zaposlenih

Q34h ROI ROI

Q34i ROA ROA

Q34j ROE ROE

Eksplorativna faktorska analiza za konstrukt uspešnost poslovanja
Namen izvedbe eksplorativne faktorske analize je bil odkriti latentno
strukturo relativno obsežnega niza dimenzij s področja uspešnosti poslo-
vanja turističnih agencij.

Iz preglednice 65 ugotovimo, da vrednost KMO znaša 0,662 in stop­
nja statistične značilnosti 0,000, korelacijska matrika pa ni enotska. Tako
lahko torej zaključimo, da so naši podatki primerni za faktorsko analizo.

Sledi korak, namenjen analizi komunalitet posameznih spremen-
ljivk, pri čemer smo izhajali iz postavljenega merila, da bomo izločili vse
spremenljivke, ki imajo komunaliteto manjšo od 0,3.

Preglednica 65: KMO in BT v okviru konstrukta uspešnost poslovanja

KMO mera ustreznosti vzorca. Predviden Hi-kvadrat 0,662
BT df 379,911
sig.
45
0,000
   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163