Page 161 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 161
Analiza konstrukta uspešnost poslovanja turističnih agencij

Izvedena rotirana faktorska matrika v preglednici 68 za konstrukt us-
pešnost poslovanja nam prikazuje, da se spremenljivke, ki smo jih rotirali,
enakomerno porazdelijo med faktorje in imajo večje uteži le pri treh fak-
torjih. Na podlagi tega smo ohranili vse spremenljivke.

Preglednica 68: Rotirana faktorska matrika za konstrukt uspešnost poslovanja

Spremenljivke 1 Faktor 3
0,952 2
ROA 0,782 1,015
ROE 0,761 0,816 0,697
ROI 0,684
rast1 0,562 161
Prihodki od prodaje 0,548
Dobicek 0,355
rast2
Zaposleni
dobickonosnost2
dobickonosnost1

Metoda ekstrakcije: metoda največjega verjetja (angl. Maximum Likelihood); metoda
rotacije: Promax with Kaiser Normalization. Rotacija konvergirana v štirih iteracijah.

Sledi preglednica 69 s prikazom matrike korelacij med faktorji kons­
trukta uspešnost poslovanja, s pomočjo katere ugotovimo, ali so faktorji
po rotaciji ostali neodvisni.

Preglednica 69: Korelacije med faktorji konstrukta uspešnost poslovanja

Faktor 1 2 3
1 0,142
2 1,000 1,000 –0,027
3 0,142 0,347 0,347
–0,027 1,000

Metoda ekstrakcije: metoda največjega verjetja (angl. Maximum Likelihood); metoda
rotacije: Promax with Kaiser Normalization.

Najnižja vrednost korelacije je –0,027 in najvišja vrednost korelacije
0,347, kar pomeni, da so korelacije ustrezne.
   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166