Page 157 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 157
Analiza konstrukta
uspešnost poslovanja
turističnih agencij

Pri preučevanju konstrukta uspešnost poslovanja smo trditve iz anketne-
ga vprašalnika v zvezi z oceno stopnje strinjanja s posameznimi trditvami
iz določenega področja najprej kodirali v programu SPSS, kar smo potem
uporabili pri nadaljnji analizi.

Kodiranje trditev z oceno stopenj strinjanj posamezne dimenzije
konstrukta uspešnost poslovanja
Posamezne dimenzije konstrukta uspešnost poslovanja smo izbrali zato,
ker smo v anketo poleg lastnikov/managerjev/vodij, ki imajo vpogled v
določene dimenzije uspešnosti poslovanja, želeli vključiti tudi druge za-
poslene v turističnih agencijah in njihovih poslovalnicah, ki pa so tudi
seznanjeni s številnimi dimenzijami, s katerimi smo želeli preučevati us-
pešnost poslovanja.

Vse dimenzije konstrukta uspešnost poslovanja smo najprej kodira-
li. Vključene dimenzije smo izbrali tudi zato, ker smo želeli preučevati
uspešnost poslovanja z različnimi spremenljivkami, ki smo jih vključili v
anketni vprašalnik in nadaljnjo analizo, da bi s tem potrdili kar največji
vpliv dejavnikov na uspešnost poslovanja.

Izvorna kodiranja dimenzij konstrukta uspešnost poslovanja v an-
ketnem vprašalniku, kodiranja v SPSS in njihova uporaba v analizah
ter trditve, ki se nanašajo na posamezne trditve, so navedeni v pregle-
dnici 64.
   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162