Page 190 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 190
iere ter strokovna usposobljenost in učenje); te podhipoteze torej ne
moremo potrditi in jo zato zavrnemo.

Preglednica 99: Koeficienti regresijskega modela spremenljivk organizacijska klima in
dobičkonosnost TA kot sestavina uspešnosti poslovanja

Koeficienti b t P
(Konstanta) –0,080 –0,084 0,933
OdnosKakovMotiv 0,448 0,073
Vodenje 0,088 1,811 0,539
Pripadnost 0,636 0,616 0,000
Kariera –0,268 3,740 0,044
ZadovoljNagrajevanj –0,179 –2,039 0,209
–0,312 –1,264 0,030
190 Usposobljenost –2,203

V preglednici 100 sledi povzetek preverjanja podhipotez, s katerimi
smo preverjali H3.

Preglednica 100: Povzetek preverjanja hipoteze H3

Povzetek preverjanja hipoteze H3 Spremenljivke – statistično Potrditev Ugotovitev
značilen vpliv
Delno Ni povsem
H3 Ne zavrnjena
Organizacijska klima pozitivno vpliva na Ne
uspešnost poslovanja turističnih agencij. Vodenje (+)
Kariera (+)
H3a
Organizacijska klima pozitivno vpliva na Vodenje (+)
donosnost kot sestavino uspešnosti poslovanja. ZadovoljNagrajevanje (-)

H3b
Organizacijska klima pozitivno vpliva na rast
kot sestavino uspešnosti poslovanja.

H3c Pripadnost (+)
Organizacijska klima pozitivno vpliva na do- Kariera (-)
bičkonosnost kot sestavino uspešnosti poslo-
vanja. Usposobljenost (-)

Glavna ugotovitev H3
Povzetek preverjanja podhipotez H3a, H3b in H3c je na podlagi ko-
relacijske analize in linearne multiple regresije pokazal, da hipoteze H3,
»Organizacijska klima pozitivno vpliva na uspešnost poslovanja turistič-
nih agencij«, ne moremo povsem zavrniti, saj smo ugotovili, da organiza-
cijska klima statistično značilno pozitivno delno vpliva le na donosnost
kot sestavino uspešnosti poslovanja, na rast in dobičkonosnost TA (sesta-
   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195