Page 316 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani / The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, leto 12, zvezek 25 / Year 12, Issue 25, 2016
P. 316
SBENOPEDAGOŠKI ZBORNIK, 25. zvezek

V sklepu je izpostavljeno, da so vzhodnoevropski glasbeno-izobra evalni sistemi zelo
usmerjeni k profesionalnemu glasbenemu izobra evanju. Zelo malo uèencev pa se
dejansko vpiše na srednješolsko raven glasbenega izobra evanja. Tako je tudi v primeru
Èrne gore, zato se avtorica sprašuje, ali se ne bi veljalo zgledovati po primerih, kot je
Glasbena šola Elly Bašiæ v Zagrebu, ki za uèence izvaja programa A in B. Prvi je
namenjen uèencem, ki so zelo glasbeno nadarjeni in motivirani za uèenje inštrumenta.
Drugi program je namenjen uèencem, ki bo konèani glasbeni šoli ne bodo nadaljevali
šolanja na srednji glasbeni šoli. Razliène potrebe in interesi uèencev morajo biti
upoštevane pri nadaljnjih korakih reformiranja èrnogorskega glasbeno-izobra evalnega
sistema.

316
   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321