Page 133 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 133
ar Pance, Branka: Motivacija v procesu glasbenega izobraževanja. 1995, bibliografija glasbenopedagoškega zbornika akademije za glasbo v ljubljani 1995–2019
1, 39–48.

Stefanija, Leon, Bonin, Matej, Beuermann, Dimitrij, in Holcar
Brunauer, Ada: O koristi in škodi teorije glasbe v glasbenem
izobraževanju na osnovnih in glasbenih šolah. Advantages and
disadvantages of music theory in music education in primary and music
school. 2016, 25, 203–216.

Veršnik, Vojko: Od raziskave do rabe glasbe: pesem kot komunikacija
za dobrobit družbe. From research to use of music: A song as
communication tool for the well-being of the society. 2019, 31, 117–132.

Glasbena pedagogika, glasbeno šolstvo/Musical pedagogy, music schools
Antoni, Luisa: Raznolikost in bogastvo glasbenega šolanja na Primorskem.

The diversity and wealth of musical education in Primorska region. 2016,
25, 287–296.
Bačlija Susić, Blaženka: Različni metodični pristopi pri pouku klavirja
in storilnostna motivacija učencev. Various teaching methods in piano
learning and student’s achievement motivation. 2010, 14, 29–52.
Bernhofer, Andreas: Herausforderungen und Entwicklungsfelder des
österreichischen Musikschulwesens. Challenges and development
potentials of the Austrian music school system. 2016, 25, 297–304.
Beuermann, Dimitrij: Celostna glasbena šola. The holistic music school.
2016, 25, 317–338.
Habe, Katarina, in Smolnikar, Ana: Dejavniki oblikovanja glasbene
samopodobe učencev, ki obiskujejo glasbeno šolo. Factors that influence
musical self-image in pupils who attend music schools. 2016, 25, 255–268.
Habe, Katarina, in Kržič, Vida: Doživljanje izvajalske anksioznosti
učencev glasbene šole v zgodnjem mladostništvu. Experiencing
performance anxiety in music school pupils in early adolescence. 2017,
26, 33–46.
Ivec, Anja: Pomen motivacije v projektu »Dijaki komponisti«
Konservatorija Maribor. The meaning of motivation in the student
composer project at Conservatory Maribor. 2017, 27, 191–199.
Kavčič Pucihar, Ana: Učiteljeve strategije poučevanja pri individualnem
inštrumentalnem pouku flavte v glasbenih šolah. Teaching strategies
in individual instrumental flute instruction in music schools. 2019, 30,
5–29.
Kolman, Kristian, in Rugelj, Jože: Inovativni pristop k poučevanju violine
na osnovi kognitivne teorije učenja z večpredstavnostjo. Innovative
approach to teachning violin based on the cognitive theory of
multimedia learning. 2019, 31, 83–99.
Križnar, Franc: Didaktična in metodična glasbena literatura v piramidi
slovenskega glasbenega šolstva v izdajah Založbe Zavoda RS za šolstvo.

133
   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138