Page 135 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 16, zvezek 32 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, year 16, issue 32
P. 135
nik, Katarina: Nauk o glasbi in njegova vloga v glasbenem šolstvu. bibliografija glasbenopedagoškega zbornika akademije za glasbo v ljubljani 1995–2019
Music theory and its role in music school education. 2013, 19, 41–59.

Zadnik, Katarina: Funkcionalna glasbena pismenost v nižjih razredih
Nauka o glasbi. Functional musical literacy in the lower grades of Music
Theory. 2015, 23, 49–71.

Zadnik, Katarina: Nauk o glasbi in solfeggio kot povezovalna člena v
glasbeni šoli. Music Theory and Solfeggio as Connective Fields in Music
School Education. 2016, 25, 187–201.

Zadnik, Katarina, in Koren, Danaja: Montessori pedagogika in njena
vloga pri nauku o glasbi v glasbeni šoli. Montessori pedagogy and its role
in music theory in music school. 2017, 27, 175–190.

Zadnik, Katarina: Bachovi cvetni plesi – alternativni pristop pri delu z
učenci s posebnimi potrebami v glasbeni šoli. Bach flower dances – As
an alternative working approach to pupils with special needs in music
school. 2019, 31, 101–115.

Glasbena pedagogika, IKT/Musical pedagogy, ICT
Borota, Bogdana: Računalniško okolje ter glasbeni čas v igri in slikovnem

zapisu. Computer environment and musical time in play and image
format. 2006, 7, 83–104.
Kolman, Kristian in Rugelj, Jože: Inovativni pristop k poučevanju violine
na osnovi kognitivne teorije učenja z večpredstavnostjo. Innovative
approach to teachning violin based on the cognitive theory of
multimedia learning. 2019, 31, 83–99.
Pančur, Rudi: Računalnik pri glasbenih dejavnostih. 1997, 2, 129–141.
Valant, Martina: Opremljenost glasbenih šol z IKT ter njena uporaba pri
pouku nauka o glasbi. How well are music schools equipped with ICT
and how it is used to teach music. 2009, 12, 56–70.
Weiss, Jernej, Ribizel, Tjaša, Kožuh, Ines, in Debevc, Matjaž:
MySolfeggio: mobilna in tablična aplikacija za učenje solfeggia.
MySolfeggio: Mobile and tablet application for learning of solfeggio.
2017, 27, 21–32.
Glasbena pedagogika in glasbena teorija/Musical pedagogy and music theory
Florjanc, Ivan: Harmonija – traktati in učbeniki v slovenščini. Premislek ob
200-letnici javnega glasbenega šolstva v Sloveniji. Harmony – Treatises
and textbooks in Slovenian. reflection upon the 200th anniversary of
public music education in Slovenia. 2016, 25, 149–178.
Kiš Žuvela, Sanja: Ko se nepremični (fiksni) »DO« začne premikati:
večpomenskost intonančnih zlogov. When fixed “DO” tends to move:
The ambiguity of the solfège syllabary. 2018, 28, 29–49.
Križnar, Franc: Zgodovinski pogled na interval kvarto in kvinto s
posamičnimi poudarki v slovenski glasbi 20. stoletja. 2002, 4, 56–64.

135
   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140