Page 163 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 163
Vključevanje glasbenih metod poučevanja in učenja v pouk tujega jezika

pomagajo pri medpredmetnem povezovanju predmeta glasbena umetnost
s predmetom tuji jezik, ter jim nuditi razna strokovna izpopolnjevanja (delav-
nice, seminarje) s tega področja. Učiteljem je potrebno predstaviti zanimive,
pestre in učinkovite načine vključevanja glasbe v pouk, da ugotovijo, da je
poučevanje s pomočjo glasbe lahko zanimivo, dinamično in hkrati zelo po-
učno ter učinkovito, posebej pri učenju tujih jezikov. Vsekakor pa je treba pri
vseh učiteljih tujega jezika promovirati uporabo različnih glasbenih metod in
iskati konkretne primere vsebinskih in izvedbenih možnosti v vsakodnevni
pedagoški praksi.

Literatura

Aguirre, D., D. Bustinza in M. Garvich. 2016. »Influence of Songs in Primary
School Students’ Motivation for Learning English in Lima, Peru.« English
Language Teaching 9 (2): 178–191.

Aljaž, J. 2018. »Vpliv pesmi na učenje in pomnjenje besedišča pri učenju angle-
ščine v prvem razredu osnovne šole.« Magistrsko delo, Univerza v Ljub-
ljani.

Baoan, W. 2008. »Application of Popular English Songs in EFL Classroom Tea-
ching.« Humanising Language Teaching 10 (3). https://old.hltmag.co.uk/
jun08/less03.rtf

Becerra Vera, B., in R. Muñoz Luna. 2013. »Teaching English through Music: A
Proposal of Multimodal Learning Activities for Primary School Children.«
Encuentro 22 (1): 16–28.

Borota, B. 2015. Glasbene dejavnosti in vsebine. Koper: Annales.
Brumen, M. 2003. Pridobivanje tujega jezika v otroštvu: priročnik za učitelje: teore-

tična in praktična izhodišča za učitelje tujega jezika v prvem in drugem triletju
osnovne šole. Ljubljana: DZS.
———. 2004. Didaktični nasveti za začetno poučevanje angleškega in nemškega
jezika. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Çevikbas, G., N. Yumurtaci in E. Mede. 2018. »Effects of Songs on the Develop-
ment of Vocabulary among First Grade EFL Learners.« Language Teaching
and Educational Research 1 (2): 101–120.
Čok, L., J. Skela, B. Kogoj in C. Razdevšek-Pučko. 1999. Učenje in poučevanje tu-
jega jezika: smernice za učitelje v drugem triletju osnovne šole. Ljubljana: Pe-
dagoška fakulteta.
Fonseca-Mora, M., C. Toscano-Fuentes in K. Wermke. 2011. »Melodies that Help:
The Relation between Language Aptitude and Musical Intelligence.« An-
glistik International Journal of English Studies 22 (1): 101–118.
Griffee, D. T. 1992. Songs in Action. Hemel Hempstead: Prentice Hall.
Jazbec Colja, M. 2012. »Glasba pri pouku tujih jezikov.« V Večjezičnost nas bogati,
ur. L. Kač, 152–161. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.

161
   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168