Page 25 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 25
Vloga akcijskega raziskovanja pri medpredmetnem povezovanju

prakse, vsekakor eden izmed ustreznih pristopov pri razvijanju te pomembne
usmeritve razvoja izobraževanja, ki nenazadnje lahko vodi tudi k učinkovi-
tejši izrabi časa in učinkovitejšemu poučevanju ter učenju.

Literatura
Altrichter, H., in P. Posch. 1990. Lehrer erforscheb ihren Unterricht: Eine Einfuhrung

in die Methoden Aktionsforschung. Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt.
Bassey, M. 1998. »Action Research for Improving Educational Practise.« V Tea-

cher Reserach and School Improvement: Opening Doors from the Inside, ur.
R. Halsall, 93–108. Buckingham: Open Unviversity Press.
Borg, W. 1965. Appying Educational Reserach: A Practical Guide for Teachers. New
York: Longman.
Carr, W., in S. Kemmis. 1986. Becoming Critical: Knowing through Action Research.
Geelong: Deakin University.
Creswell, J. W. 2012. Educational Research: Planning, Conductiong and Evaluation
Qualitative and Quantitative Research. Boston, MA: Pearson.
Cohen, L., L. Manion in K. Morrison. 2007. Research Methods in Education. Lon-
don: Routledge.
Corey, S. M. 1953. Action Research to Improve School Practices. New York: Tea-
chers College Press.
Elliot, J. 1981. Action Research for Educational Change. Philadelphia, PA: Open
University Press.
Holly, P. 1984. »Action Research: A Cautionary Note.« Classroom Action Research
Network Bulletin, no. 6.
Kemmis, S., in R. McTaggart. 1988. The Aciton Research Planner. Geelong: Deakin
Universtiy Press.
Kemmis, S., R. McTaggart, B. Marentič Požarnik in M. Skalar. 1991. Kako se lotimo
akcijskega raziskovanja v šoli. Radovljica: Didakta.
Krek, J., in M. Metljak, ur. 2011. Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Sloveniji.
Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.
Lewin, K. 1948. Resolving Social Conflicts. New York: Harper.
Marentič Požarnik, B. 1987. Akcijsko raziskovanje kot model dopolnilnega izobra-
ževanja učiteljev. Ljubljana: DZS.
Mažgon, J. 2008. Razvoj akcijskega raziskovanja na temeljnih postavkah kvalita-
tivne metodologije. Ljubljana: Filozofska fakulteta.
Mills, G. E. 2011. Aciton Research: A Guide for the Teacher Reseracher. Upper Sad-
dle River, NJ: Pearson.
Nolimal, F. 2008. Fleksibilni predmetnik-pot do večje avtonomije, strokovne odgo-
vornosti in kakovosti vzgojno-izobraževalnega dela. Ljubljana: Zavod Repu-
blike Slovenije za šolstvo.
Polak, A. 2007. Timsko delo: psihološke razsežnosti timskega dela v vzgoji in izo-
braževanju. Ljubljana: Modrijan.

23
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30