Page 372 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 372
bara Baloh, Petra Furlan, Bojana Kralj in Ester Derganc

Literatura

Baloh, B. 2019. »Zgodnje učenje in poučevanje slovenščine kot J2/JT.« V Dosli-
džennja navčannja, ur. S. Omelčenko Slovjansk, 47–64. Donbaskij deržavnij
pedagogičnij univerzitet: Gorlivskij institut inozemniž mov.

Baloh, B., in M. Cencič, M. 2018. »Učni prostor kot spodbuda inovativnega uče-
nja sporazumevalne zmožnosti otrok v vrtcu.« V Oblikovanje inovativnih
učnih okolij, ur. T. Štemberger, S. Čotar Konrad, S. Rutar in A. Žakelj, 267–
281. Koper: Založba Univerze na Primorskem.

Baloh, B., in E. Derganc. 2019. »Jezikovna igra kot spodbuda in motivacija pri
vsestranskem razvoju govora ter pri usvajanju drugega/tujega jezika v
predšolskem obdobju.« V Igra in učenje predšolskega otroka: zbornik pri-
spevkov, ur. M. Željeznov Seničar, 197–201. Ljubljana: MiB.

Birsa, E. 2016. »Transfer likovnega znanja in izkušenj v novo učenje.« V Sučasni
Perspektyvy Osvity, ur. S. Omelčenko, 283–294. Horlivka: Institute for Fore-
ign Languages.

———. 2017. »Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpred-
metno povezovanje likovnih vsebin.« Revija za elemnetarno izobraževanje
10 (2–3): 163–180.

Bogatec, N. 2015. »Šolanje v slovenskem jeziku v Italiji.« Razprave in gradivo
74:5–21.

Carrier, J. S., P. L. Tugurian in M. M. Thomson. 2013. »Elementary Science Indo-
ors and Out: Teachers, Time and Testing.« Springer Science Business Media
Dordrecht 43 (5): 2059–2083.

Cencič, M., in M. Pergar-Kuščer. 2012. »Dejavniki učenja in sporočilnost šolskega
prostora.« Sodobna pedagogika 63 (1): 112–124.

Coyle, K. J. 2010. »Back to School: Back Outside.« https://www.nwf.org/∼/media
/PDFs/Be20Out20There/Back20to20School20full20report.ashx

Črčinovič Rozman, J. 1996. »Vpliv pouka na kvaliteto poslušanja glasbe.« Glasba
v šoli 2 (3–4): 4–7.

Denac, O. 2010. »Glasbena vzgoja.« V Otrok v vrtcu: priročnik h kurikulu za vrtce,
ur. L. Marjanovič Umek, 107–123. Maribor: založba Obzorja.

Educational Broadcasting Corporation. 2004. »What Is Inquiry-Based Lear-
ning.« www.thirteen.org/edonline/concept2class/inquiry

Golob, N. 2006. »Vloga doživljajsko izkustvenega učenja pri doseganju naravo-
slovnih ciljev okoljske vzgoje na razredni stopnji.« Doktorska disertacija,
Univerza v Ljubljani.

Hus, V., in Ivanuš Grmek, M. 2006. »Odprti pouk pri predmetu spoznavanje oko-
lja.« Sodobna pedagogika 57 (2): 68–83.

Kolb, A. Y., D. A. Kolb, A. Passarelli in G. Sharma. 2014. »On Becoming an Expe-
riential Educator: The Educator Role Profile.« Simulation & Gaming 45 (2):
204–234.

Klanjšček, M. 2017. »Smernice za poučevanje slovenščine kot J1/J2 v vrtcih s slo-

370
   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377