Page 388 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 388
ksandra Šindić, Tamara Pribišev Beleslin, and Jurka Lepičnik Vodopivec
Luki (BIH) študentom tretjega letnika študijskega programa predšolska vzgoja
omogočili pridobitev kompetenc za pisanje terapevtskih zgodb. Izvedli smo
kvalitativno mikro študijo, v kateri je sodelovalo 27 študentk navedenega štu-
dijskega programa. Cilj študije, v kateri je bil uporabljen intervju s strukturi-
ranimi vprašanji, je pogled na medpredmetno povezovanje z vidika njihove
intorspekcije. Analiza odgovorov razkriva, da študentke ta pristop za dosega-
nje kompetenc za pisanje terapevtskih zgodb dojemajo kot zapleten, hkrati
pa tudi kot učinkovit in kreativen proces. Pridobljene odgovore smo razvrstili
v naslednje kategorije: začetno nelagodje zaradi novega pristopa k poučeva-
nju, povezanost empatičnih procesov in motivacije, zastopanje in delovanje v
skupnosti kot nujna kompetenca ter samoterapevtski procesi.
Ključne besede: medpredmetno povezovanje, poučevanje v kontekstu, kompe-
tence, terapevstke zgodbe
386
Luki (BIH) študentom tretjega letnika študijskega programa predšolska vzgoja
omogočili pridobitev kompetenc za pisanje terapevtskih zgodb. Izvedli smo
kvalitativno mikro študijo, v kateri je sodelovalo 27 študentk navedenega štu-
dijskega programa. Cilj študije, v kateri je bil uporabljen intervju s strukturi-
ranimi vprašanji, je pogled na medpredmetno povezovanje z vidika njihove
intorspekcije. Analiza odgovorov razkriva, da študentke ta pristop za dosega-
nje kompetenc za pisanje terapevtskih zgodb dojemajo kot zapleten, hkrati
pa tudi kot učinkovit in kreativen proces. Pridobljene odgovore smo razvrstili
v naslednje kategorije: začetno nelagodje zaradi novega pristopa k poučeva-
nju, povezanost empatičnih procesov in motivacije, zastopanje in delovanje v
skupnosti kot nujna kompetenca ter samoterapevtski procesi.
Ključne besede: medpredmetno povezovanje, poučevanje v kontekstu, kompe-
tence, terapevstke zgodbe
386