Page 127 - Lesjak, Miha, Marijana Sikošek, Simon Kerma. Ur. 2020. Tematski turizem: teoretični in aplikativni primeru oblik turizma v svetu in Sloveniji. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 127
Vinski turizem 127

Carlsen, J., in Charters, S. (ur.). (2006). Global wine tourism: Research,
management and marketing. cabi Publishing.

Charters, S. (2009). New World and Mediterranean wine tourism: A com-
parative analysis. Tourism, 57(4), 369–379.

Charters, S. (2012). The myths of wine tourism in Europe. V M. F. Romano
in M. Natilli (ur.), Wine and food tourism: First European conference
(str. 19–42). Edizioni ets.

D’Alessio, O., in Santini, M. (2006). Vodnik po evropskih vinogradih. Can-
karjeva založba.

Gacˇnik, A. (1991). Vino in muzej: Ptujski muzej vcˇeraj in jutri (ker danes
ga ni). Argo: cˇasopis slovenskih muzejev, 31/32, 60–62.

Gacˇnik, A. (1992). Vinogradniška zbirka Belokranjskega muzeja v Metliki:
prispevek k zgodovini »etno-muzeološke« kritike. Glasnik Slovenske-
ga etnološkega društva, 32(1/2), 35–40.

Gacˇnik, A. (1996). Muzejska razstava med etnologijo in etnološko muzeo-
logijo: »vinarske podobe« med etnografskim preteklikom in muzej-
skim sedanjikom. Etnolog: glasnik Slovenskega etnografskega muze-
ja, 6(1), 418–426.

Gacˇnik, A. (2014a). Slovenian wine stories and wine identities: From he-
ritage and culture of wine to wine tourism. V M. Harvey, W. Frost
in L. White (ur.), Wine and identity: Branding, heritage, terroir (str.
57–70). Routledge.

Gacˇnik, A. (2014b). Vinski in gastronomski turizem, strateška razvojna
priložnost Slovenije. Vinsko kulinaricˇni trendi, 23–25.

Gacˇnik, A. (2015). Vindel med lokalnim in globalnim, vinske prireditve in
festival vina na Slovenskem. Vinsko kulinaricˇni trendi, 16–19.

Gacˇnik, A. (2016). Profil vinskih turistov in obiskovalcev vinskih festiva-
lov. Vinsko kulinaricˇni trendi, 17–19.

Gacˇnik, A. (2019). Vinski turizem na Slovenskem: stanje in perspektive.
Vinsko kulinaricˇni trendi, 8–10.

Gacˇnik, A., in Kerma, S. (2013). Paradoksi vinskega turizma na Sloven-
skem: izbrani primeri [predstavitev na konferenci]. Turizem, izobra-
ževanje in management, Portorož, Slovenija.

Getz, D. (2000). Explore wine tourism: Management, development & de-
stinations. Cognizant Communication.

Getz, D., in Brown, G. (2006). Critical success factors for wine tourism
regions: A demand analysis. Tourism Management, 27(1), 146–158.

Hall, C. M., in Macionis, N. (1998). Wine tourism in Australia and New Ze-
aland. V R. Butler, M. Hall in J. Jenkins (ur.), Tourism and recreation
in rural areas (197–224). Wiley.

Hall, C. M., Sharples, L., Cambourne, B., in Macionis N. (2000). Wine to-
urism around the world. Butterworth Heinemann.

Johnson, R., in Bruwer, J. (2007). Regional brand image and percieved wi-
   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132