Page 75 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 75
Pojavljanje IKT na področju izobraževanja v slovenski bibliografiji

Preglednica 3 Število bibliografskih enot po vrstah vsebine, ki so registrirane v sistemu
COBISS od leta 2000 do 2017

         Vse
        

(a)        * ** .
(b) . . . . . . .
(c)  . . .
(č)       
(d) .         
. . . . . .
  .

. . .

Opombe Naslovi vrstic: (a) doktorska in magistrska dela ter znanstvene monografije, (b) di-
plomska dela in strokovne monografije, (c) raziskave, (č) učbeniki, zborniki, priročniki, (d) vse.
* 367 bolonjskih magisterijev, ** 748 bolonjskih magisterijev.

Preglednica 4 Število bibliografskih enot po vrstah vsebine, ki so registrirane v sistemu
COBISS od leta 2000 do 2017

         Vse
        

(a)          
(b)         
(c)      
(č)          
(d)          
   

Opombe Naslovi vrstic: (a) doktorska in magistrska dela ter znanstvene monografije, (b) di-
plomska dela in strokovne monografije, (c) raziskave, (č) učbeniki, zborniki, priročniki, (d) vse.

1.000 izvodov 14,5 takšnih bibliografskih enot, ki se ukvarjajo s temo IKT v
izobraževanju in učenju (preglednica 2).

Pri tem opažamo, da je člankov bistveno večji delež (21,4 na 1.000 izvodov);
delež knjig je v kumulativnem smislu približno tretjina, vendar pa v zadnjih
letih (2016/2017) že skoraj izravnana. To pomeni, da se je tematika IKT poja-
vljala v večjem obsegu najprej v člankih in šele potem v knjigah.

Trend rasti vseh vrst edicij do leta 2010 (preglednica 3) in upad po tem letu
na temo izobraževanja se pojavlja pri zaključnih delih, raziskovalnih nalogah
in učbenikih, priročnikih ter zbornikih. Izjeme najdemo samo pri oblikah, kot
so doktorska ter magistrska dela, ki smo jim priključili tudi znanstvene mono-
grafije. Na koncu lahko ugotovimo, da je število zaključnih diplomskih, dok-
torskih in magistrskih del v celoti na temo izobraževanja rastlo do 2010/2011,
po tem letu pa gre za upad, ki pa ni tako izrazit kot pri drugih vrstah vsebin.

Če pogledamo samo tematiko IKT v okviru izobraževanja in učenja (pregle-
dnica 4), lahko zaznamo trend rasti vseh oblik v celoti do leta 2017, z izjemo

75
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80