Page 136 - Retar, Iztok. 2022. Zgodnje gibalno učenje in poučevanje. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 136
gvoodnpojegglaibvajleno učenje in poučevanje
– sintetična metoda – vzgojitelj snov podaja tako, da jo postopoma gradi v
celoto;
– celostna metoda kjer vzgojitelj podaja snov v celoti in jo predstavi kot
končno storitev, učenec pa jo ponovi;
– kombinirana – vzgojitelj izbere najustreznejše učne metode v učinko-
vitem zaporedju;
– situacijska – vzgojitelj se odloči za konkretno gibalno storitev – situacijo, s
pomočjo katere učence uči;
– igralna – vzgojitelj omogoči igro, s katero učenci razvijajo gibalne sposob-
nosti in usvajajo zlasti elementarne ter enostavne oblike gibanja;
– tekmovalna – s simulacijo tekmovanja vzpostavimo otrokom prijazno tek-
movalno okolje, v katerem dosegajo zastavljene cilje; otroci sicer tekmuje-
jo, ampak jih ne razvrščamo po doseženih mestih oz. rezultatih.
136
– sintetična metoda – vzgojitelj snov podaja tako, da jo postopoma gradi v
celoto;
– celostna metoda kjer vzgojitelj podaja snov v celoti in jo predstavi kot
končno storitev, učenec pa jo ponovi;
– kombinirana – vzgojitelj izbere najustreznejše učne metode v učinko-
vitem zaporedju;
– situacijska – vzgojitelj se odloči za konkretno gibalno storitev – situacijo, s
pomočjo katere učence uči;
– igralna – vzgojitelj omogoči igro, s katero učenci razvijajo gibalne sposob-
nosti in usvajajo zlasti elementarne ter enostavne oblike gibanja;
– tekmovalna – s simulacijo tekmovanja vzpostavimo otrokom prijazno tek-
movalno okolje, v katerem dosegajo zastavljene cilje; otroci sicer tekmuje-
jo, ampak jih ne razvrščamo po doseženih mestih oz. rezultatih.
136