Page 141 - Retar, Iztok. 2022. Zgodnje gibalno učenje in poučevanje. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 141
NOVNA IN ORGANIZACIJSKA
PRIPRAVA
Snovna priprava vsebuje teoretična izhodišča, na podlagi katerih bomo izva-
jali učni proces in ga osmislili glede ciljev ter ključnih pristopov. Organizacij
ska priprava pa vsebuje praktične okvire procesa za optimalno izvedbo načr-
tovanega programa kinezioloških ukrepov. Z določanjem učnih strategij,
taktik in tehnik, metodik, organizacijskih oblik, pripomočkov, orodja ter or-
ganizacije prostora in časa (razporeditev obremenitve in počitka) oblikujemo
učinkovito organizacijsko pripravo, ki bo učencem prijazna in bo uresničevala
zastavljene splošne ter specialne cilje.
Smernice za oblikovanje pisne priprave učne enote:
– glavni cilji učne enote,
– tip učne enote po vsebini in po fazi učnega procesa (posredovanje novih
informacij, ponavljanje, utrjevanje, tekmovanje, preverjanje …),
– metodične enote glavnega dela,
– posredni cilji: izobraževalni, razvedrilni, vzgojni, zdravstveni, rehabilitacij
ski …,
– učne metode,
– učne oblike,
– organizacijske metode,
– organizacijske oblike,
– logistična podpora (videoanaliza, prehrana in hidracija, relaksacija …) in
– pripomočki ter mediji.
141
PRIPRAVA
Snovna priprava vsebuje teoretična izhodišča, na podlagi katerih bomo izva-
jali učni proces in ga osmislili glede ciljev ter ključnih pristopov. Organizacij
ska priprava pa vsebuje praktične okvire procesa za optimalno izvedbo načr-
tovanega programa kinezioloških ukrepov. Z določanjem učnih strategij,
taktik in tehnik, metodik, organizacijskih oblik, pripomočkov, orodja ter or-
ganizacije prostora in časa (razporeditev obremenitve in počitka) oblikujemo
učinkovito organizacijsko pripravo, ki bo učencem prijazna in bo uresničevala
zastavljene splošne ter specialne cilje.
Smernice za oblikovanje pisne priprave učne enote:
– glavni cilji učne enote,
– tip učne enote po vsebini in po fazi učnega procesa (posredovanje novih
informacij, ponavljanje, utrjevanje, tekmovanje, preverjanje …),
– metodične enote glavnega dela,
– posredni cilji: izobraževalni, razvedrilni, vzgojni, zdravstveni, rehabilitacij
ski …,
– učne metode,
– učne oblike,
– organizacijske metode,
– organizacijske oblike,
– logistična podpora (videoanaliza, prehrana in hidracija, relaksacija …) in
– pripomočki ter mediji.
141