Page 141 - Retar, Iztok. 2022. Zgodnje gibalno učenje in poučevanje. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 141
NOVNA IN ORGANIZACIJSKA
PRIPRAVA

Snovna priprava vsebuje teoretična izhodišča, na podlagi katerih bomo izva-
jali učni proces in ga osmislili glede ciljev ter ključnih pristopov. Organizacij­
ska priprava pa vsebuje praktične okvire procesa za optimalno izvedbo načr-
tovanega programa kinezioloških ukrepov. Z določanjem učnih strategij,
taktik in tehnik, metodik, organizacijskih oblik, pripomočkov, orodja ter or-
ganizacije prostora in časa (razporeditev obremenitve in počitka) oblikujemo
učinkovito organizacijsko pripravo, ki bo učencem prijazna in bo uresničevala
zastavljene splošne ter specialne cilje.

Smernice za oblikovanje pisne priprave učne enote:

– glavni cilji učne enote,
– tip učne enote po vsebini in po fazi učnega procesa (posredovanje novih

informacij, ponavljanje, utrjevanje, tekmovanje, preverjanje …),
– metodične enote glavnega dela,
– posredni cilji: izobraževalni, razvedrilni, vzgojni, zdravstveni, rehabilitacij­

ski …,
– učne metode,
– učne oblike,
– organizacijske metode,
– organizacijske oblike,
– logistična podpora (videoanaliza, prehrana in hidracija, relaksacija …) in
– pripomočki ter mediji.

141
   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146