Page 156 - Retar, Iztok. 2022. Zgodnje gibalno učenje in poučevanje. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 156
dnje gibalno učenje in poučevanje
– dosledno upoštevanje zakonodaje,
– ustrezna izbira in raba orodij ter pripomočkov,
– izbor ustreznih metodičnih postopkov,
– izbor primernih didaktičnih pristopov,
– zagotavljanje rabe ustrezne športne opreme,
– izvedba primernega splošnega in specialnega ogrevanja,
– izvajanje komunikacijskega načrta – opozarjanja pred morebitnimi
možnostmi poškodb,
– ustrezen izbor športnih vsebin, oblik in intenzivnosti glede na celovite
sposobnosti ciljnih skupin,
– optimiziranje rabe športnih prostorov, igrišč, opreme, orodja in rekvizitov
kot dejavnik zagotavljanja varnosti,
– primeren izbor športnih prostorov, lokacije, opreme, orodja in rekvizitov
glede na gibalno predznanje in razvojno stopnjo ter motivacijo
udeležencev programov GŠA in glede na zunanje okoliščine,
– optimalna izraba opreme,
– ustrezen izbor primerne podpore informacijsko-komunikacijske teh-
nologije pri gibalni/športni aktivnosti,
– izvedba ustrezne prve pomoči, če pride do poškodbe, in
– izdelava zapisnika o nezgodi oz. poškodbi.
Vedno pomembnejši je tudi ustrezen izbor podpore primerne informacij-
sko-komunikacijske tehnologije pri gibalnem poučevanju, ki lahko prispeva k
zmanjševanju tveganja.
156
– dosledno upoštevanje zakonodaje,
– ustrezna izbira in raba orodij ter pripomočkov,
– izbor ustreznih metodičnih postopkov,
– izbor primernih didaktičnih pristopov,
– zagotavljanje rabe ustrezne športne opreme,
– izvedba primernega splošnega in specialnega ogrevanja,
– izvajanje komunikacijskega načrta – opozarjanja pred morebitnimi
možnostmi poškodb,
– ustrezen izbor športnih vsebin, oblik in intenzivnosti glede na celovite
sposobnosti ciljnih skupin,
– optimiziranje rabe športnih prostorov, igrišč, opreme, orodja in rekvizitov
kot dejavnik zagotavljanja varnosti,
– primeren izbor športnih prostorov, lokacije, opreme, orodja in rekvizitov
glede na gibalno predznanje in razvojno stopnjo ter motivacijo
udeležencev programov GŠA in glede na zunanje okoliščine,
– optimalna izraba opreme,
– ustrezen izbor primerne podpore informacijsko-komunikacijske teh-
nologije pri gibalni/športni aktivnosti,
– izvedba ustrezne prve pomoči, če pride do poškodbe, in
– izdelava zapisnika o nezgodi oz. poškodbi.
Vedno pomembnejši je tudi ustrezen izbor podpore primerne informacij-
sko-komunikacijske tehnologije pri gibalnem poučevanju, ki lahko prispeva k
zmanjševanju tveganja.
156