Page 160 - Retar, Iztok. 2022. Zgodnje gibalno učenje in poučevanje. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 160
dnje gibalno učenje in poučevanje

kakovostno zastavljenih gibalnih problemov, ki otroke vodijo tako do razvi-
janja njihovih gibalnih sposobnosti kot do pridobivanja uporabnih gibalnih
izkušenj in bogatenja gibalnega spomina, kar lahko prispeva k oblikovanju
njihovega gibalno oz. športno aktivnega življenjskega sloga. Kompetenten
vzgojitelj bo otrokom s postavljanjem in preizkušanjem različnih, iz resnične-
ga življenjskega okolja vzetih gibalnih problemov omogočil učenje, ki jih bo
miselno, socialno in čustveno aktiviralo. Tako ponujeno učenje bo omogočilo
trajnejše gibalno znanje, spodbujalo bo pozitivne vplive gibalnega transferja,
uporabno bo v novih gibalnih situacijah in bo prispevalo k boljši samopodo-
bi otrok ter k njihovemu razumevanju sebe in okolja, v katerega bodo znali ak-
tivno posegati. Poleg razvijanja prirojenih gibalnih sposobnosti pa je ključna
naloga vzgojitelja na področju gibanja razvijanje pomembnih naravnih gibal-
nih vzorcev, ki otrokom v nadaljnjem razvoju omogočajo učinkovito usvajanje
zahtevnejših gibalnih vzorcev.

160
   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165