Page 199 - Retar, Iztok. 2022. Zgodnje gibalno učenje in poučevanje. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 199
literatura

ji (Izsledki mednarodne raziskave HBSC, 2014). Ljubljana, Slovenija: Nacionalni in-
štitut za javno zdravje.
Kohont, A. (2005). Kompetenčni profili slovenskih strokovnjakov za upravljanje
človeških virov (Magistrsko delo). Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene ve-
de, Ljubljana.
Kremžar, B., in Petelin, M. (2001). Otrokovo gibalno vedenje. Ljubljana, Slovenija:
Društvo za motopedagogiko in psihomotoriko.
Labinowicz, E. (2010). Izvirni Piaget: mišljenje – učenje – poučevanje. Ljubljana,
Slovenija: DZS.
Laval, C. (2005). Šola ni podjetje: neoliberalni napad na javno šolstvo. Ljubljana,
Slovenija: Krtina.
Lussier, R., in Kimball, D. (2004). Sport management: Principals, applicationas, skill
development. Mason City, IA: Thompson Learning.
Malina, R. M., Bouchard, C., in Bar, O. (2004). Growth, maturation, and physical ac-
tivity. Champaign, IL: Human Kinetics.
Marentič Požarnik, B. (2019). Psihologija učenja in pouka: od poučevanja do učenja.
Ljubljana, Slovenija: DZS.
Marinšek, M., in Rajtmajer, D. (2017). Šport v funkciji doživljajske vzgoje. Ljubljana,
Slovenija: Amalietti & Amalietti.
Marjanovič Umek, L., in Zupančič, M. (2004). Razvojna psihologija. Ljubljana,
Slovenija: Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske fakultete.
Martens, R. (1997). Successful coaching. Champaign, IL: Human Kinetics.
Medved Udovič, V., Cotič, M., in Cenčič, M. (ur.) (2008). Sodobne strategije
poučevanja in poučevanja. Koper, Slovenija: Univerza na Primorskem, Pedagoška
fakulteta.
Musek, J., in Pečjak,V. (2001). Psihologija. Ljubljana, Slovenija: Educy.
Nemec, B., in Krajnc, M. (2011). Razvoj in učenje predšolskega otroka. Ljubljana,
Slovenija: Grafenauer založba, d. o. o.
Novak, D., Kovač, M., in Čuk, I. (2008). Gimnastična abeceda. Ljubljana, Slovenija:
Univerza v Ljubljani, Fakulteta za šport.
OECD (2013). Innovative learning environment. Pariz, Francija: OECD Publishing.

199
   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204