Page 198 - Retar, Iztok. 2022. Zgodnje gibalno učenje in poučevanje. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 198
dnje gibalno učenje in poučevanje

Edwards, W. H. (2010). Motor learning and control: From theory to practice. Belmont,
CA: Wadsworth Cengage Learning.

Epstein, D. (2015). Športni gen: talent, trening in resnica o uspehu. Ljubljana, Sloveni-
ja: UMco.

Ericsson, K. A. (2006). The Cambridge handbook of expertise and expert perfor-
mance. Cambridge, Anglija: Cambridge University Press.

Gabrijelčič Blenkuš, M. (2013). Prekomerna prehranjenost in debelost pri otrocih in
mladostnikih v Sloveniji (Gradivo za Odbor DZ RS za zdravstvo). Ljubljana, Sloveni-
ja: Inštitut za varovanje zdravja.

Gallahue, D. L., Ozmun, J. C., in Goodway, J. D. (2011). Motor development: Infants,
children, adolescents, adults. Boston, MA: McGraw-Hill.

Gill, Diane L. (2000). Psychological dynamics of sport and exercise. Champaign, IL:
Human Kinetics.

Gopnik, A., Meltzoff, A. N., in Kuhl, P. K. (2001). The scientist in the crib: What early
learning tells us about the mind. New York, NY: Perennial.

Graham, G. (2001). Teaching children physical education: Decoming a master teach-
er. Champaign, IL: Human Kinetics.

Grey-Thompson, T., Huppert, J., Keeley, B., in Leslie, C. (2014). Tackling physical in-
activity – A coordinated approach. Pridobljeno s https://parliamentarycommis-
siononphysicalactivity.files.wordpress.com/2014/04/apcopa-final.pdf

Harrington, G. (2005). Fundamental motor skills (Raziskovalno poročilo). Tasmani-
ja, Avstralija: Deputy Secretary (Education), Department of Education, Communi-
ty and Cultural Development.

Haywood, K., Robertson, M. A., in Getchell, N. (2012). Advanced analysis of motor
development. Champaign, IL: Human Kinetics.

Henderson S. E., Sugden, D. A., in Barnett, A. L. (2014). Baterije za oceno otrokove-
ga gibanja: Priročnik za izvajalce ABC gibanja (Druga izdaja). Ljubljana, Slovenija:
Center za psihodiagnostična sredstva.

Houlihan, B. (2008). Sport and society. London, Slovenija: SAGE Publications.

Jelenc, Z. (2007). Strategija vseživljenjskosti učenja v Sloveniji. Ljubljana, Slovenija:
Ministrstvo za šolstvo in šport Republike Slovenije; Pedagoški inštitut.

Jeriček Klanšček, H., Koprivnikar, H., Drev, A., Pucelj, V., Zupanič, T., in Britovšek, K.
(2015). Z zdravjem povezana vedenja v šolskem obdobju med mladostniki v Sloveni-

198
   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203