Page 197 - Retar, Iztok. 2022. Zgodnje gibalno učenje in poučevanje. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 197
ITERATURA

Bahovec, E. (2001). Kurikulum za vrtce: predšolska vzgoja v vrtcih. Ljubljana, Sloveni-
ja: Ministrstvo za šolstvo in šport.
Bartoluci, M. (1997). Ekonomika in menedžment sporta. Zagreb, Hrvaška: Fakultet
za fizičku kulturu sveučilišta u Zagrebu.
Boekaerts, M. (2013). Motivacija in čustva imajo ključno vlogo pri učenju. V H. Du-
mont, D. Istance in F. Benavides (ur.), O naravi učenja: uporaba raziskav za navdih
prakse (str. 83–102). Ljubljana, Slovenija: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Cemič, A. (1997). Motorika predšolskega otroka. Ljubljana, Slovenija: Dr. Mapet igre,
igrače in učila, d. o. o.
Chelladurai, P. (1994). Sport Management: Defining the Field. European Journal for
Sport Management, 1, 7–21.
Cockerham, W. C. (2005). Health lifestyle theory and the convergence of agency
and structure. Journal of Health and Social Behavior, 46(1), 51–67.
Daft, R. L. (2003). Management. Mason, OH: Thomson South-Western West.
Duerden, E. G., in Laverdure-Dupon, D. (2008). Practise makes cortex. The Journal
of Neuroscience, 28(35), 8655–8657.
Dumont, H., Istance, D., in Benavides, F. (2010). The nature of learning: Using re-
search to inspire practice. Pariz, Francija: OECD Publishing.
Eckert, H. (1987). Motor development. Indianapolis, IN: Benchmark Press.

197
   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202