Page 96 - Retar, Iztok. 2022. Zgodnje gibalno učenje in poučevanje. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 96
dnje gibalno učenje in poučevanje

cije) gibanja, to privede do napačne stabilizacije in avtomatizacije notranjih
povratn­ ih zvez ter s tem do neustrezno usvojenih gibalnih odgovorov oz. do
napačnega poučevanja in posledično napačno naučenega gibanja. Nepravil-
ne gibalne odgovore, ki so posledica delovanja notranjega kroga regulacije, je
v ustrezne in pravilne gibalne programe izredno težko preoblikovati. Človek
se namreč procesov tega kroga regulacije ne zaveda, za razliko od procesov
zunanjega kroga regulacije gibanja, ki se odvijajo pod nadzorom zavesti. Tako
je za spreminjanje že naučenih programov gibanja potrebna faza ozaveščanja
gibanja, ki zahteva velik miselni (kognitivni) napor. Ta proces pa zaradi razvoj-
nih značilnosti pri otrocih za vzgojitelja predstavlja izredno zahtevno, odgo-
vorno in naporno nalogo.

96
   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101