Page 102 - Zadravec Šedivy, N., in V. Poštuvan, ur. 2022. Samomorilno vedenje mladostnikov. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 102
ka 13.1.: Načini naslavljanja čustvenih reakcij v razredu – koncept CLASS
PODROČJE DIMENZIJE INDIKATORJI
Pozitivna klima Odnosi, čustva, spoštovanje,
komunikacija
Čustvena podpora Negativna klima Kaznovalnost, sarkazem,
nespoštovanje, negativnost
Občutljivost Ozaveščenost, odzivnost, usmerjenost
za reševanje problemov, tolažba
Spoštovanje učenčeve Fleksibilnost, avtonomija,
perspektive izražanje učencev
Organizacija dela v razredu Upravljanje z vedenjem Jasna pričakovanja, produktivnost,
preusmerjanje
Produktivnost Maksimizirana uporaba časa,
učinkovite rutine in tranzicije
Format učnih inštrukcij Raznovrstnost, promocija učenčevih
interesov, jasnost, vključujoč pristop
Podpora pri navodilih Razvijanje konceptov Analiziranje/utemeljevanje,
kreativnost, integracija
Kvaliteta povratnih
informacij Načini povratnih informacij,
spodbujanje odzivanja,
Jezikovno modeliranje širitev zmogljivosti
Pogovor, odprtost, ponavljanje/
razširjanje, napredni jezik
100
PODROČJE DIMENZIJE INDIKATORJI
Pozitivna klima Odnosi, čustva, spoštovanje,
komunikacija
Čustvena podpora Negativna klima Kaznovalnost, sarkazem,
nespoštovanje, negativnost
Občutljivost Ozaveščenost, odzivnost, usmerjenost
za reševanje problemov, tolažba
Spoštovanje učenčeve Fleksibilnost, avtonomija,
perspektive izražanje učencev
Organizacija dela v razredu Upravljanje z vedenjem Jasna pričakovanja, produktivnost,
preusmerjanje
Produktivnost Maksimizirana uporaba časa,
učinkovite rutine in tranzicije
Format učnih inštrukcij Raznovrstnost, promocija učenčevih
interesov, jasnost, vključujoč pristop
Podpora pri navodilih Razvijanje konceptov Analiziranje/utemeljevanje,
kreativnost, integracija
Kvaliteta povratnih
informacij Načini povratnih informacij,
spodbujanje odzivanja,
Jezikovno modeliranje širitev zmogljivosti
Pogovor, odprtost, ponavljanje/
razširjanje, napredni jezik
100