Page 102 - Zadravec Šedivy, N., in V. Poštuvan, ur. 2022. Samomorilno vedenje mladostnikov. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 102
ka 13.1.: Načini naslavljanja čustvenih reakcij v razredu – koncept CLASS

PODROČJE DIMENZIJE INDIKATORJI

Pozitivna klima Odnosi, čustva, spoštovanje,
komunikacija

Čustvena podpora Negativna klima Kaznovalnost, sarkazem,
nespoštovanje, negativnost

Občutljivost Ozaveščenost, odzivnost, usmerjenost
za reševanje problemov, tolažba

Spoštovanje učenčeve Fleksibilnost, avtonomija,
perspektive izražanje učencev

Organizacija dela v razredu Upravljanje z vedenjem Jasna pričakovanja, produktivnost,
preusmerjanje

Produktivnost Maksimizirana uporaba časa,
učinkovite rutine in tranzicije

Format učnih inštrukcij Raznovrstnost, promocija učenčevih
interesov, jasnost, vključujoč pristop

Podpora pri navodilih Razvijanje konceptov Analiziranje/utemeljevanje,
kreativnost, integracija
Kvaliteta povratnih
informacij Načini povratnih informacij,
spodbujanje odzivanja,
Jezikovno modeliranje širitev zmogljivosti

Pogovor, odprtost, ponavljanje/
razširjanje, napredni jezik

100
   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107