Page 187 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 187
Digitalna tehnologija pri pouku matematike z uporabo interaktivnih i-učbenikov

za matematiko v 9. razredu osnovne šole. Ur. J. Senekovič. Ljubljana: Zavod
Republike Slovenije za šolstvo.
Gunbas, N. 2015. »Students’ Mathematics Word Problem-Solving Achievement
in a Computer-Based Story.« Journal of Computer Assisted Learning 31 (1):
78–95.
Hattie, J., in H. Timperley. 2007. »The Power of Feedback.« Review of Educational
Research 77 (1): 81–112.
Hillmayr, D., L. Ziernwald, F. Reinhold, S. I. Hofer in K. M. Reiss. 2020. »The Po-
tential of Digital Tools to Enhance Mathematics and Science Learning in
Secondary Schools: A Context-Specific Meta-Analysis.« Computers in Edu-
cation 153:103897. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2020.103897.
Jancheski, M. 2011. »The Importance of Animations and Simulations in the Pro-
cess of E Learning.« V Proceedings of the Eighth Conference On Informatics
And Information Technology (CIIT 2011), ur. A. Madevska-Bogdanova, V. Di-
mitrova in D. Spasov, 177–181. Bitola: Institute of Informatics, Faculty of Na-
tural Sciences and Engineerig.
Japelj Pavešić, B., M. Peršolja in A. Špegel Razbornik. 2020. Zaostajanje uporabe
IKT za poučevanje v slovenskih osnovnih in srednjih šolah: sekundarna študija
na osnovi podatkov TALIS 2018, razširjena s študijama primerov poučevanja
matematike na daljavo v osnovni in srednji šoli. Ljubljana: Pedagoški inšti-
tut.
Klančar, A., M. Cotič in A. Žakelj. 2018. Uporaba informacijsko-komunikacijske
tehnologije pri pouku geometrije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerza na
Primorskem.
Klančar, A., A. Istenič Starčič, M. Cotič in A. Žakelj. 2021. »Problem-Based Geo-
metry in Seventh Grade: Examining the Effect of Path-Based vs. Conven-
tional Instruction on Learning Outcomes.« International Journal: Emerging
Technologies in Learning 16 (12): 16–35.
Kokol-Voljč, V. 2006. »Razvoj osnovnih matematičnih pojmov z uporabo pro-
gramov za dinamično geometrijo: dinamična ponazoritev.« Pedagoška ob-
zorja 21 (1): 34–47.
Lee, H., in K. Hollebrands. 2008. »Preparing to Teach Mathematics with Tech-
nology: An Integrated Approach to Developing Technological Pedagogi-
cal Content Knowledge.« Contemporary Issues in Technology and Teacher
Education 8 (4): 326–341.
Lipovec, A., J. Senekovič in J. Repolusk. 2014a. »Načini uporabe i-učbenika.« V
Slovenski i-učbeniki, ur. I. Pesek, B. Zmazek in V. Milekšič, 118–141. Ljubljana:
Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
———. 2014b. »Evalvacija i-učbenikov za matematiko v OŠ.« V Slovenski i-
učbeniki, ur. I. Pesek, B. Zmazek in V. Milekšič, 179–196. Ljubljana: Zavod
Republike Slovenije za šolstvo.
Mayer, R. E. 2014. »Cognitive Theory of Multimedia Learning.« V The Cambridge

187
   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192