Page 186 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 186
lija Žakelj

Barbara Japelj Pavešić idr. (2020) opozarjajo tudi, da na učinkovitost učenja
in poučevanja z uporabo digitalnih tehnologij vplivata tudi usposobljenost
učiteljev za delo z digitalnimi orodji ter njihov odnos do uporabe digitalnih
orodij pri učenju in poučevanju.

Epidemija koronavirusa SARS-CoV-2 in poučevanje na daljavo sta učitelje
prisilila v intenzivno uporabo digitalnih tehnologij ter e-gradiv. Mlajši učitelji
so imeli pri uporabi digitalnih tehnologij bistveno manj težav kot pa starejše
generacije učiteljev. Ves čas dela na daljavo so se učitelji intenzivno izobra-
ževali, izpopolnjevali svoje znanje na področju uporabe novejših IKT-orodij
in s tem pridobivali nove kompetence (Japelj Pavešić idr. 2020).

Literatura
Ameis, J. A. 2006. Mathematics on the Internet: A Resource for K-12 Teachers.

Upper Saddle River, NJ: Pearson/Merrill Prentice Hall.
Aristovnik, A. 2012. »The Impact of ICT on Educational Performance and its Effi-

ciency in Selected EU and OECD Countries: A Non-Parametric Analysis.«
Online Journal of Educational Technology 11 (3): 144–152.
Borwein, J. M., in D. H. Bailey. 2003. Mathematics by Experiment: Plausible Rea-
soning in the 21st Century. Wellesley, MA: AK Peters.
Buckley, B., J. Gobert, A. C. H. Kindfield, P. Horwitz, R. F. Tinker, B. Gerlits in J. Wil-
lett. 2004. »Model-Based Teaching and Learning with BioLogicaTM: What
Do They Learn? How Do They Learn? How Do We Know?« Journal of Science
Education and Technology 13 (1): 23–41.
Chang, K.-E., Y.-L. Chen, H.-Y. Lin in Y.-T. Sung. 2008. »Effects of Learning Su-
pport in Simulation-Based Physics Learning.« Computers in Education 51 (4):
1486–1498.
Churchill, D. 2007. »Towards a Useful Classification of Learning Objects.« Edu-
cational Technology Research and Development 55 (5): 479–497.
Cuban, L., H. Kirkpatrick in C. Peck. 2001. »High Access and Low Use of Techno-
logies in High School Classrooms: Explaining an Apparent Paradox.« Ame-
rican Educational Research Journal 38 (4): 813–834.
Deci, E. L., in R. M. Ryan. 2010. »Self-Determination.« V The Corsini Encyclopedia
of Psychology, ur. I. B. Weiner in W. E. Craighead, 1–2. 4. izd. Hoboken, NJ:
Wiley.
de Jong, T., M. C. Linn in Z. C. Zacharia. 2013. »Physical and Virtual Laboratories
in Science and Engineering Education.« Science 340 (6130): 305–308.
Frailich, M., M. Kesner in A. Hofstein. 2009. »Enhancing Students’ Understan-
ding of the Concept of Chemical Bonding by Using Activities Provided on
an Interactive Website.« Journal of Research in Science Teaching 46 (3): 289–
310.
Gorše Pihler, M., V. Tadina Bence, R. Šabader, J. Tratar, N. Bajramović, B. Mah-
nič, M. Pev, A. Štaher, M. Kociper in V. Lešnik. 2014. Matematika 9: i-učbenik

186
   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191