Page 188 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 188
lija Žakelj

Handbook of Multimedia Learning, ur. R. E. Mayer, 31–48. New York: Cam-
bridge University Press.
Ministrstvo za šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije za šolstvo. 2011.
Učni načrt: program osnovna šola; matematika. Ljubljana: Ministrstvo za
šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Moreno, R., in R. Mayer. 2007. »Interactive Multimodal Learning Environments:
Special Issue on Interactive Learning Environments; Contemporary Issues
and Trends.« Educational Psychology Review 19 (3): 309–326.
Özyurt, Ö., H. Özyurt, B. Güven in A. Baki. 2014. »The Effects of UZWEBMAT on
the Probability Unit Achievement of Turkish Eleventh Grade Students and
the Reasons for Such Effects.« Computers in Education 75:1–18.
Pesek, I., B. Zmazek in G. Mohorčič, ur. 2014. Slovenski i-učbeniki. Ljubljana: Za-
vod Republike Slovenije za šolstvo.
Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o potrjevanju učbenikov.
2017. Uradni list Republike Slovenije, št. 27. https://www.uradni-list.si/1/
objava.jsp?sop=2017-01-1511.
Rau, M. A. 2017. »How Do Students Learn to See Concepts in Visualizations?
Social Learning Mechanisms with Physical and Virtual Representations.«
Journal of Learning Analytics 4 (2): 240–263.
Rebolj, V. 2008. E-izobraževanje: skozi očala pedagogike in didaktike. Didakta: Ra-
dovljica.
Reinhold, F., S. Hoch, B. Werner, J. Richter-Gebert in K. Reiss. 2020. »Learning
Fractions with and without Educational Technology: What Matters for
High Achieving and Low-Achieving Students?« Learning and Instruction
65:101264. https://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2019.101264.
Repolusk, S., in B. Zmazek. 2008. »Interaktivnost in e-učna gradiva E-um.« V
Zbornik Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT –
SIRIKT 2008, Kranjska Gora, 14. do 19. april 2008, ur. M. Orel, M. Vreča, S. Ma-
tjašič in M. Kosta, 332–336. Ljubljana: Arnes.
Škrlec, M., I. Rauter Repija, S. Pustavrh, O. Jericijo, V. Zmazek, D. Ivanec in A.
Mohorčič. 2015. VEGA 3: i-učbenik za matematiko v 3. letniku gimnazije. Ur. S.
Repolusk. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Tadina Bence, V., R. Šabeder, A. Štahe, M. Gorše Pihler, M. Juričinec, P. Žurej in M.
Pev. 2014. Matematika 6: i-učbenik za matematiko v 6. razredu osnovne šole.
Ur. J. Senekovič. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Tratar, J., B. Mahnič, V. Lešnik, A. Štaher, M. Pev, A. Miklavčič-Jenič, A. Hauptman
in V. Tadina Bence. 2014. Matematika 7: i-učbenik za matematiko v 7. razredu
osnovne šole. Ur. Jože Senekovič. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za
šolstvo.
Turk, H. S., in D. Akyuz. 2016. »The Effects of Using Dynamic Geometry on Eighth
Grade Students’ Achievement and Attitude towards Triangles.« Internati-
onal Journal for Technology in Mathematics Education 23 (3): 95–102.

188
   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193