Page 253 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 253
Social and Emotional Aspects of the Implementation of the Pedagogical Process

Shaw, G., and N. Marlow. 1999. ‘The Role of Student Learning Styles, Gender, At-
titudes and Perceptions on Information and Communication Technology-
Assisted Learning.’ Computers & Education 33 (4): 223–234.

Selvi, K. 2010. ‘Motivating Factors in Online Courses.’ Procedia: Social and Behav-
ioral Sciences 2 (2): 819–824.

Šindić, A. 2021. Individualizacija u predškolskom vaspitanju i obrazovanju. Banja
Luka: Filozofski fakultet Univerzitet u Banjoj Luci; Ljubljana: Filozofski
fakultet Univerziteta u Ljubljani.

Taber, K. 2021. ‘The Challenge to Educational Reforms during a Global Emer-
gency: The Case of Progressive Science Education.’ Revija Centra za študij
edukacijskih strategij 11 (Special Issue): 67–88.

Vilig, K. 2016. Kvalitativna istraživanja u psihologiji. Belgrade: Clio.
Williamson, B., R. Eynon, and J. Potter. 2020. ‘Pandemic Politics, Pedagogies and

Practices: Digital Technologies and Distance Education during the Coron-
avirus Emergency.’ Learning, Media and Technology 45 (2): 107–114.

Socialni in čustveni vidiki izvedbe pedagoškega procesa na daljavo
v času pandemije covida-19: perspektiva študentov
Namen prispevka je obravnavati socialne in čustvene vidike izvedbe pedago-
škoga procesa na daljavo v času pandemije covida-19 s perspektive študentov.
Izvedena je bila kvalitativna študija, v katero so bili vključeni študenti dodi-
plomskih in podiplomskih pedagoških študijskih programov Filozofske fakul-
tete Univerze v Banja Luki in Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem. Po-
datke o avtentičnih izkušnjah študentov smo zbrali s pomočjo vprašalnika, ki
smo ga sestavili za namene raziskave. S tematsko analizo odgovorov in upo-
števajoč relevantno literature smo izpostavili dve medsebojno povezani kate-
goriji: zadovoljstvo študentov s poučevanjem in z učenjem na daljavo ter nji-
hovo čustveno doživljanje in dojemanje komunikacije, interakcije in sodelova-
nja med poučevanjem na daljavo v času covida-19.
Ključne besede: študenti, izobraževanje na daljavo, čustva, komunikacija, inte-
rakcija in sodelovanje

253
   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258