Page 96 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 96
ja Maričić, Nenad Milinković, and Snežana Marinković

Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja. 2019. Okvir digitalnih kom-
petencija: nastavnik za digitalno doba. 2019. Belgrade: Ministrastvo prosve-
te, nauke i tehnološkog razvoja.

Rodríguez-Muñiz, L. J., D. Burón, Á. Aguilar-González, and L. Muñiz-Rodríguez.
2021. ‘Secondary Mathematics Teachers’ Perception of Their Readiness
for Emergency Remote Teaching during the COVID-19 Pandemic: A Case
Study.’ Education Sciences 11 (5): 228. https://doi.org/10.3390
/educsci11050228.

Strategija razvoja obrazovanja u Srbiji do 2020. godine. 2012. Službeni glasnik
Repubike Srbije, no. 107.

Yohannes, Y., D. Juandi, N. Diana, and Y. Sukma. 2021. ‘Mathematics Teachers’
Difficulties in Implementing Online Learning during the COVID-19 Pan-
demic.’ Journal of Human University Natural Sciences 48 (5): 87–98.

Zavod za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja. 2020. ‘Rezultati ankete: šta 15
000 prosvetih radnika misli o ostvarivanju obrazovno vaspitnog procesa
putem učenja na daljinu.’ July 29. https://zuov.gov.rs/rezultati-ankete-sta
-15-000-prosvetnih-radnika-misli-o-ostvarivanju-obrazovno-vaspitnog
-procesa-putem-ucenja-na-daljinu/.

Zakon o osnovama sistema obrazovanja i vaspitanja. 2019. Službeni glasnik Re-
publike Srbije, no. 10.

Pouk matematike po spletu v nižjih razredih osnovne šole
v času pandemije covida-19
Pandemija covida-19 je prisilila šole, da preidejo na spletno poučevanje in uče-
nje od doma. V tej situaciji so se morali vsi prilagoditi novim pogojem in nači-
nom poučevanja. V okviru tega prispevka je bila izvedena raziskava na vzorcu
razrednih učiteljev, ki so v izrednih okoliščinah poučevali matematiko (n = 188),
in sicer da bi preučili naslednje: kako učitelji izvajajo spletno poučevanje ma-
tematike; kakšne težave so imeli pri usklajevanju svojega delovnega načrta z
načrtom, ki ga določa država; kako so se pripravljali na spletno poučevanje
matematike; ali so zadovoljni s svojo organizacijo in izvajanjem spletnega po-
učevanja matematike ter kakšni so njihovi pogledi na izvajanje spletnega uče-
nja pri rednem poučevanju matematike. Rezultati raziskave so pokazali, da je
večina učiteljev izvajala pouk matematike preko Viber skupin in z uporabo na-
cionalne platforme; večina jih je imela težave pri usklajevanju učnih načrtov
z lastnimi delovnimi načrti; samostojno so se pripravljali na poučevanje; ve-
čina jih ni povsem zadovoljna s poučevanjem matematike po spletu, vendar bi
spletne vsebine lahko uporabili kot pomoč pri rednem poučevanju.
Ključne besede: poučevanje matematike po spletu, učenje na daljavo, pouče-
vanje matematike na razredni stopnji, razredni učitelj, covid-19

96
   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101