Page 91 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 91
Sooblikovanje individualiziranega načrta za študenta s posebnimi potrebami

Slika 6 Primer izpisa možnih prilagoditev po »Pravilniku o študentih s posebnimi
potrebami na Univerzi na Primorskem«

na Primorskem. Poleg tega lahko z njihovo pomočjo tudi sam navede različne
prilagoditve, ki so se do zdaj izkazale kot zanj učinkovite. Priloga s seznamom
možnih prilagoditev je tako živ dokument, ki ga je mogoče dopolnjevati. To
lahko naredi bodisi tutor visokošolski učitelj bodisi študent s PP, ki je na tak
način tudi spodbujen k udejanjanju veščin samozagovorništva.

Preden tutor visokošolski učitelj povabi študenta s PP na uvodni pogo-
vor, le-tega zaprosi, da izpolni preglednico, v kateri navede prilagoditve, ki
jih potrebuje pri predavanjih in vajah, preverjanju ter ocenjevanju znanja in
na praktičnem usposabljanju. Študenti s PP, ki obiskujejo Pedagoško fakul-
teto Univerze na Primorskem, pa lahko navedejo, ali prilagoditve potrebu-
jejo tudi na integrirani praksi oziroma hospitacijah. Za tutorja visokošolskega

91
   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96