Page 90 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 90
ja Riccarda Kiswarday in Karmen Drljić
Slika 5 Priloga k individualiziranemu programu – preglednica predlaganih prilagoditev
nimajo predhodnih znanj s področja inkluzije, pri načrtovanju prilagoditev
študijskega procesa za študente s PP. Ker IŠN sooblikujejo študenti s PP, je
seznam možnih prilagoditev namenjen tudi njim. Čeprav se predvideva, da
študent iz izkušenj (Čačinovič Vogrinčič 2008) običajno pozna prilagoditve, ki
so zanj ustrezne in pomembne, se s pomočjo seznama možnih prilagoditev
lažje usmerja k prilagoditvam, ki jih lahko predlaga in so možne na Univerzi
90
Slika 5 Priloga k individualiziranemu programu – preglednica predlaganih prilagoditev
nimajo predhodnih znanj s področja inkluzije, pri načrtovanju prilagoditev
študijskega procesa za študente s PP. Ker IŠN sooblikujejo študenti s PP, je
seznam možnih prilagoditev namenjen tudi njim. Čeprav se predvideva, da
študent iz izkušenj (Čačinovič Vogrinčič 2008) običajno pozna prilagoditve, ki
so zanj ustrezne in pomembne, se s pomočjo seznama možnih prilagoditev
lažje usmerja k prilagoditvam, ki jih lahko predlaga in so možne na Univerzi
90