Page 88 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 88
ja Riccarda Kiswarday in Karmen Drljić
Slika 3 Zapis prilagoditev in predmetov, pri katerih so potrebne prilagoditve
ovir ali motenj ter okoliščine, v katerih potrebuje prilagoditve, nato pa poda
predlog prilagoditev, ki bi mu omogočale čim večjo študijsko uspešnost in
učinkovitost. Pri tem si pomaga s seznamom prilagoditev, ki so razvidne iz
»Pravilnika za študente s posebnimi potrebami na Univerzi na Primorskem«.
V tretjem sklopu (slika 3) na osnovi študentovega predloga in pogovora z
njim ter na osnovi »Pravilnika« prilagoditve opredeli še visokošolski učitelj tu-
tor, in sicer glede na potrebe, ki so se izkazale v okviru procesa soustvarjanja
IŠN.
V četrtem sklopu (slika 4) študent napiše, pri katerih predmetih potrebuje
prilagoditve in kateri profesorji naj bodo o tem obveščeni. Študent in tutor vi-
88
Slika 3 Zapis prilagoditev in predmetov, pri katerih so potrebne prilagoditve
ovir ali motenj ter okoliščine, v katerih potrebuje prilagoditve, nato pa poda
predlog prilagoditev, ki bi mu omogočale čim večjo študijsko uspešnost in
učinkovitost. Pri tem si pomaga s seznamom prilagoditev, ki so razvidne iz
»Pravilnika za študente s posebnimi potrebami na Univerzi na Primorskem«.
V tretjem sklopu (slika 3) na osnovi študentovega predloga in pogovora z
njim ter na osnovi »Pravilnika« prilagoditve opredeli še visokošolski učitelj tu-
tor, in sicer glede na potrebe, ki so se izkazale v okviru procesa soustvarjanja
IŠN.
V četrtem sklopu (slika 4) študent napiše, pri katerih predmetih potrebuje
prilagoditve in kateri profesorji naj bodo o tem obveščeni. Študent in tutor vi-
88