Page 89 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 89
Sooblikovanje individualiziranega načrta za študenta s posebnimi potrebami

Slika 4 Sporočanje o prilagoditvah in končna refleksija

sokošolski učitelj se tudi dogovorita o tem, ali tutor obvesti izvajalce predme-
tov ali jih o IŠN želi obvestiti študent sam. Tudi v primeru, ko obvestilo o IŠN in
prilagoditvah, ki jih potrebuje študent s PP, pošlje tutor visokošolski učitelj,
je pomembno, da se tutor s študentom dogovori o pomenu študentovega
osebnega kontakta z izvajalcem predmeta. Ta kontakt je potreben, da se po
potrebi še specifičneje opredelijo prilagoditve v okviru posameznega pred-
meta. Na koncu IŠN je še prostor za evalvacijo in refleksijo, kar je pomembna
osnova za nadaljnjo modifikacijo prilagoditev. IŠN se običajno evalvira vsak
semester, saj se takrat spremeni predmetnik študija in je o posebnih potre-
bah študenta treba obvestiti nove izvajalce predmetov. Prav tako so študenti
naprošeni, da izpolnijo anonimno spletno anketo, ki nam bo v pomoč pri iz-
boljšanju študijskih pogojev za vse študente s PP.
Prilagoditve študijskega procesa
Na Univerzi na Primorskem je k IŠN podpore za študenta s PP predvidena
tudi priloga, v kateri so navedeni primeri prilagoditev študijskega procesa.
Namen omenjene priloge je pomagati tutorjem visokošolskim učiteljem, ki

89
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94