Page 39 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 39
ketinške raziskave o vedenju potrošnikov v turizmu v času nove realnosti

počitnice na prostem s poudarkom na zdravju in dobrem počutju;
sekundarni produkt pa predstavljajo mesta in gastronomija ter kul-
tura, ki Sloveniji utrjujejo položaj s pomočjo naziva Evropska ga-
stronomska regija 2021.

• Usmeritev v domači trg in bližnje trge s poudarkom na individualnih,
predvsem pa varnih doživetjih: ta cilj je možno doseči s povečanjem
promocijskih aktivnosti na domačih in bližnjih trgih; pri jasno za-
stavljenih ciljnih skupinah pa je cilj doseči percepcijo Slovenije kot
turistične destinacije za gosta, ki je zahteven in išče varno ter traj-
nostno izkušnjo.

• Okrepitev digitalizacije marketinških aktivnosti: cilji so okrepiti ko-
municiranje v skladu s trendi z vsemi javnostmi; povezovanje z glo-
balnimi mediji, vrhunskimi športnimi, turističnimi ambasadorji in
drugimi izvrstnimi posamezniki; promocije na mednarodnih špor-
tnih dogodkih in digitalizacija poslovnih dogodkov; za krepitev od-
nosov s tujimi poslovnimi javnostmi so razvili različne virtualne
platforme, kot so npr. webinarji Feel Sloveni@, spletni treningi Feel
Sloveni@, virtualni dogodki Feel Sloveni@ Business Date.

V sklopu interventnih vladnih ukrepov in pomoči turističnemu go-
spodarstvu je Vlada Republike Slovenije marca 2020 uvedla nov koncept
državne pomoči, in sicer v obliki turističnih bonov (t b) za leto 2020 (Za-
kon o interventnih ukrepih za omilitev in odpravo posledic epidemije
c ovi d-19 (z iuo ope), 2020), veljavnost le-teh pa so podaljšali do konca
koledarskega leta 2021. Do bona v vrednosti 200 e ur je upravičena pol-
noletna oseba s stalnim prebivališčem v Republiki Sloveniji, do tistega v
višini 50 e u r pa osebe, mlajše od 18 let, s stalnim prebivališčem v Re-
publiki Sloveniji (Zakon o interventnih ukrepih za omilitev in odpravo
posledic epidemije c ovi d-19 (z iu o ope), 2020).

V letu 2021 je Vlada Republika Slovenije uvedla dodatne turistične
bone (b on21), in sicer v višini 100 e u r za polnoletne osebe ter 50 e u r
za osebe, mlajše od 18 let, oboje s stalnim prebivališčem v Republiki Slo-
veniji (Finančna uprava Republike Slovenije, b. l.). Po podatkih Finančne
uprave Republike Slovenije (b. l.) je do vključno 19. decembra 2021 turi-
stične bone iz leta 2020 (t b) unovčilo 1.781.527 upravičencev, in sicer v
skupni vrednosti 251.724.043 e u r; od skupaj 2.047.261 upravičencev je
t b 2020 tako v celoti ali delno izkoristilo 87,02  upravičencev; glede na
vrednost izdanih bonov je bilo tako izkoriščenih za 251.724.043 e u r, kar
predstavlja 70,5  glede na skupno vrednost izdanih tb 2020, ki je znašala

39
   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44