Page 73 - Lepičnik Vodopivec Jurka, Mezgec Maja. Ur. 2023. Vseživljenjsko učenje odraslih za trajnostni razvoj in digitalni preboj. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 73
Vplivi digitalizacije na zasebno in javno življenje posameznika

European Commission. B. l. »The Digital Economy and Society Index (DESI)
2022: Thematic Chapters.« https://digital-strategy.ec.europa.eu/en
/policies/desi.

Evropska komisija. 2021. »Sporočilo Komisije Evropskemu parlamentu, Svetu,
Evropskemu ekonomsko-socialnemu odboru in Odboru regij. Digitalni
kompas do leta 2030: evropska pot v digitalno desetletje.« COM(2021) 118
final. https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/?uri=CELEX.

Gere, C. 2008. Digital Culture. London: Reaktion.
Havighurst, R. J. 1948. Developmental Tasks and Education. Chicago: University

of Chicago Press.
Javrh, P., E. Možina, K. Bider, K. Kragelj, D. Volčjak, G. Sepaher, L. Gjerek, H. Ma-

tavž, P. Rejec, N. Babič Ivaniš idr. 2018. Digitalna pismenost. Ljubljana: An-
dragoški center Slovenije.
Martin, A., in J. Grudziecki. 2006. »DigEuLit: Concepts and Tools for Digital Li-
teracy Development«. Innovation in Teaching and Learning in Information
and Computer Sciences 5 (4): 249–267.
Priporočilo Evropskega Parlamenta in Sveta z dne 18. decembra 2006 o ključ-
nih kompetencah za vseživljenjsko učenje (2006/962/ES). 2006. Uradni List
Evropske Unije, št. L 394: 10–18.
Resolucija o znanstvenoraziskovalni in inovacijski strategiji Slovenije 2030
(ReZrIS30). 2022. Uradni list Republike Slovenije, št. 49. https://www.uradni
-list.si/1/objava.jsp?sop=2022-01-0982.
Vlada Republike Slovenije. 2021. »Slovenska industrijska strategija 2021–2030.«
Vlada Republike Slovenije, Ljubljana.
Šimec, M. 2021. »Vloga tehnologije v vzgoji in izobraževanju ter enake možnosti
učencev v obdobju pandemije.« Sodobna pedagogika 72 (138): 12–26.
Tuijnman, A. 2001. »Pismenost odraslih v Sloveniji.« Andragoška spoznanja 7 (1):
68–77.
Vuorikari, R., S. Kluzer in Y. Punie. 2022. DigComp 2.2: The Digital Competence Fra-
mework for Citizens – With New Examples of Knowledge, Skills and Attitudes.
Luksemburg: Publications Office of the European Union.
Waynne, J. B., J. E. Witte in M. W. Galbraith. 2006. »Havighurst’s Social Roles Re-
visited.« Journal of Adult Development 1 (13): 52–60.

The Impact of Digitalisation on Private and Public Life from a Lifelong
Learning Perspective

Today’s society and its individuals live and operate in digitally rich environ-
ments, which presents new challenges for the implementation of lifelong
learning programmes with an emphasis on digital competences. The purpose
of the paper is to define the changes which occurred during the fourth in-
dustrial revolution and the post-pandemic experience, especially in terms of

71
   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78