Page 219 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 219
Integracija ter inkluzija v vzgoji in izobraževanju
Preglednica 3 Število slovenskih bibliografskih del v sistemu COBISS po ključnih besedah
in vrsti vsebine
Obdobje Besede () () () ()
– Šol* . . . .
– Pedag* . .
– Učitel*
– Integra* .
– Inkluz* .
Šol*
Pedag* . .
Učitel* . .
Integra* .
Inkluz* .
Šol* .
Pedag* .
Učitel* . .
Integra* .
Inkluz* . .
Šol* . .
Pedag*
Učitel* . . .
Integra* . .
Inkluz*
Šol* .
Pedag* . .
Učitel* . . .
Integra* .
Inkluz* . .
.
.
.
.
. .
. .
.
.
Opombe Naslovi stolpcev: (1) zaključna dela, (2) raziskovalna dela, (3) učbeniki, (4) vse.
pri obeh pojmih moč ugotoviti, da se je od leta 2001 do 2008 o njiju nekoliko
več pisalo v člankih.
O inkluziji v okviru šolske tematike zanimanje načeloma narašča od 1985.
leta. Bistveno naraste med letoma 2015 in 2022. V okviru učiteljske tematike
zanimanje za inkluzijo od leta 1985 prav tako narašča, »zatišje« nastopi zgolj
med letoma 1993 in 2000. V okviru pedagoške tematike zanimanje prav tako
narašča od leta 1985 dalje. V okviru tega se lahko navežemo še na raziskavo
Drobniča, Darje Hribernik in Katarine Česnik (2020; 2021) o vrednotah v slo-
venskem izobraževanju od leta 1981 dalje. Bibliografski zapisi kažejo, da poja-
vljanje vrednot v slovenskih edukacijskih gradivih kontinuirano narašča vse
219
Preglednica 3 Število slovenskih bibliografskih del v sistemu COBISS po ključnih besedah
in vrsti vsebine
Obdobje Besede () () () ()
– Šol* . . . .
– Pedag* . .
– Učitel*
– Integra* .
– Inkluz* .
Šol*
Pedag* . .
Učitel* . .
Integra* .
Inkluz* .
Šol* .
Pedag* .
Učitel* . .
Integra* .
Inkluz* . .
Šol* . .
Pedag*
Učitel* . . .
Integra* . .
Inkluz*
Šol* .
Pedag* . .
Učitel* . . .
Integra* .
Inkluz* . .
.
.
.
.
. .
. .
.
.
Opombe Naslovi stolpcev: (1) zaključna dela, (2) raziskovalna dela, (3) učbeniki, (4) vse.
pri obeh pojmih moč ugotoviti, da se je od leta 2001 do 2008 o njiju nekoliko
več pisalo v člankih.
O inkluziji v okviru šolske tematike zanimanje načeloma narašča od 1985.
leta. Bistveno naraste med letoma 2015 in 2022. V okviru učiteljske tematike
zanimanje za inkluzijo od leta 1985 prav tako narašča, »zatišje« nastopi zgolj
med letoma 1993 in 2000. V okviru pedagoške tematike zanimanje prav tako
narašča od leta 1985 dalje. V okviru tega se lahko navežemo še na raziskavo
Drobniča, Darje Hribernik in Katarine Česnik (2020; 2021) o vrednotah v slo-
venskem izobraževanju od leta 1981 dalje. Bibliografski zapisi kažejo, da poja-
vljanje vrednot v slovenskih edukacijskih gradivih kontinuirano narašča vse
219