Page 222 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 222
ez Drobnič in Katarina Česnik
Drobnič, J., D. Hribernik in K. Česnik. 2020. »Values in the Process of Change
in the Field of Education in Slovenia.« V Educaţia din perspectiva valorilor:
Summa Paedagogica: volumul cuprinde lucrãri prezentate la conferinţa in-
ternaţionalã Educaţia din perspectiva valorilor, Ediţia a XII-a Chişinãu, 28-29
septembrie 2020, uredili D. Opriş, I. Scheau in O. Moşin, 33–38. Bukarešta:
Eikon.
———. 2021. »Vrednote v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu skozi
slovensko bibliografijo.« Pedagoška obzorja 36 (1): 114–129.
Emanuelsson, I. (1998). »Integration and Segregation: Inclusion and Exclusion.«
International Journal of Educational Research 29 (2): 95–105.
Francisco, M. P. B., M. Hartmanin Y. Wang. 2020. »Inclusion and Special Educa-
tion.« Education Sciences 10 (9): 238.
IFLA International Office. 1979. Guidelines for the National Bibliographic Agency
and the National Bibliography. Pariz: UNESCO.
IFLA Working Group on Guidelines for National Bibliographies. 2009. National
Bibliographies in the Digital Age: Guidance and New Directions. Uredila M.
Žumer. Berlin: Saur.
Juriševič, M. 2011. »Socialna vključenost nadarjenih učencev.« V Social Cohesion
in Education, uredili B. Borota, M. Cotič, D. Hozjan in L. Zenja, 289–304. Hor-
livka: Horlivka State Pedagogical Institute for Foreign Languages.
Kroflič, R. 2003. »Etika in etos inkluzivne šole/vrtca.« V Integracija, inkluzija v
vrtcu, osnovni in srednji šoli: teorija in praksa, uredil M. Resman, 24–35. Ljub-
ljana: Zveza društev pedagoških delavcev v Sloveniji.
———. 2010. »Pripoznanje drugega kot drugačnega: element pravične obrav-
nave marginaliziranih oseb in otrokovih pravic.« V Kulture v dialogu: zbor-
nik, uredila Nives Ličen, 7–12. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fa-
kultete.
Kukanja Gabrijelčič, M. 2011. »Pravičnost in enakost ali nadarjen v ›družbi za
vse‹.« V Social Cohesion in Education, uredili B. Borota, M. Cotič, D. Hozjan in
L. Zenja, 305–318. Horlivka: Horlivka State Pedagogical Institute for Foreign
Languages.
Lewis, P. R. 1990. National Bibliographic Services in the European Communities:
Roles and Perspectives. Luksemburg: Office for Official Publications of the
European Communities.
Metzler, K., ur. 2014. The SAGE Handbook of Qualitative Data Analysis. Los Ange-
les: Sage.
Mikulec, B. 2010. »Od trka civilizacij do sobivanja v raznolikosti.« Sodobna pe-
dagogika 61 (2): 252–267.
Opara, B. 2007. »Od učljivosti do Inkluzivne paradigme.« Šolsko polje 18(3–4):
35–62.
———. 2009. Otroci s posebnimi potrebami v vrtcih in šolah: vloga in naloga vrt-
cev in šol pri vzgoji in izobraževanju otrok s posebnimi potrebami; uresniče-
222
Drobnič, J., D. Hribernik in K. Česnik. 2020. »Values in the Process of Change
in the Field of Education in Slovenia.« V Educaţia din perspectiva valorilor:
Summa Paedagogica: volumul cuprinde lucrãri prezentate la conferinţa in-
ternaţionalã Educaţia din perspectiva valorilor, Ediţia a XII-a Chişinãu, 28-29
septembrie 2020, uredili D. Opriş, I. Scheau in O. Moşin, 33–38. Bukarešta:
Eikon.
———. 2021. »Vrednote v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu skozi
slovensko bibliografijo.« Pedagoška obzorja 36 (1): 114–129.
Emanuelsson, I. (1998). »Integration and Segregation: Inclusion and Exclusion.«
International Journal of Educational Research 29 (2): 95–105.
Francisco, M. P. B., M. Hartmanin Y. Wang. 2020. »Inclusion and Special Educa-
tion.« Education Sciences 10 (9): 238.
IFLA International Office. 1979. Guidelines for the National Bibliographic Agency
and the National Bibliography. Pariz: UNESCO.
IFLA Working Group on Guidelines for National Bibliographies. 2009. National
Bibliographies in the Digital Age: Guidance and New Directions. Uredila M.
Žumer. Berlin: Saur.
Juriševič, M. 2011. »Socialna vključenost nadarjenih učencev.« V Social Cohesion
in Education, uredili B. Borota, M. Cotič, D. Hozjan in L. Zenja, 289–304. Hor-
livka: Horlivka State Pedagogical Institute for Foreign Languages.
Kroflič, R. 2003. »Etika in etos inkluzivne šole/vrtca.« V Integracija, inkluzija v
vrtcu, osnovni in srednji šoli: teorija in praksa, uredil M. Resman, 24–35. Ljub-
ljana: Zveza društev pedagoških delavcev v Sloveniji.
———. 2010. »Pripoznanje drugega kot drugačnega: element pravične obrav-
nave marginaliziranih oseb in otrokovih pravic.« V Kulture v dialogu: zbor-
nik, uredila Nives Ličen, 7–12. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fa-
kultete.
Kukanja Gabrijelčič, M. 2011. »Pravičnost in enakost ali nadarjen v ›družbi za
vse‹.« V Social Cohesion in Education, uredili B. Borota, M. Cotič, D. Hozjan in
L. Zenja, 305–318. Horlivka: Horlivka State Pedagogical Institute for Foreign
Languages.
Lewis, P. R. 1990. National Bibliographic Services in the European Communities:
Roles and Perspectives. Luksemburg: Office for Official Publications of the
European Communities.
Metzler, K., ur. 2014. The SAGE Handbook of Qualitative Data Analysis. Los Ange-
les: Sage.
Mikulec, B. 2010. »Od trka civilizacij do sobivanja v raznolikosti.« Sodobna pe-
dagogika 61 (2): 252–267.
Opara, B. 2007. »Od učljivosti do Inkluzivne paradigme.« Šolsko polje 18(3–4):
35–62.
———. 2009. Otroci s posebnimi potrebami v vrtcih in šolah: vloga in naloga vrt-
cev in šol pri vzgoji in izobraževanju otrok s posebnimi potrebami; uresniče-
222