Page 287 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 287
Ustvarjalno pripovedovanje in vizualna umetnost

Preglednica 2 Nadaljevanje s prejšnje strani

Dejavnosti Faza  Seznanjanje študentov s cilji raziskave in podajanje teoretičnih izhodišč.
Faza  Seznanjanje s fizičnim prostorom in z idejno zasnovo raziskave ter na-
Faza  menom in s cilji raziskovane naloge.
Nevihta možganov
Idejne zasnove
Skice
Predstavitev idejnih zasnov in analiza
Refleksija

Nova teoretična izhodišča z vključitvijo drugih predmetnih področij
Nevihta možganov
Idejne zasnove
Skice
Predstavitev idejnih zasnov in analiza
Refleksija

Makete
Izdelki
Predstavitev izdelkov (slike od . . . do . . .)
Refleksija

Refleksija Vključeni v raziskavo niso bili navajeni, da se določene vsebine obravnava medpo-
raziskave dročno, ta oblika izvajanja študijskega procesa je bila za njih nekoliko nenavadna.
Ideja o povezovanju več področij jih je navdušila in spodbudila k aktivnemu so-
delovanju pri izvedbi načrtovanih dejavnosti. Bili so aktivni, inovativni, ustvarjalni
in raziskovalno vedoželjni. Po potrebi so svoja odkritja dodatno pokomentirali na
konzultacijah z mentorji.

Slika 1 Seznanjanje študentov s teoretičnimi izhodišči s področja pripovedovanja in vizualne
umetnosti v prvi fazi raziskave

je razvidno s slike 1. V nadaljevanju so bili usmerjeni k opazovanju ter zazna-
vanju problematike lokalnega okolja in k iskanju rešitev za razvoj socialne
inovacije (glej sliko 2).

Svoja razmišljanja in prve idejne zasnove so študenti predstavili vsem
vključenim v raziskavo ter skupaj opravili refleksijo prikazanih idej (glej slike

287
   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292